یزدفردا :مدیر بورس منطقه ای یزد  با بیان اینکه در صدد جذب و پذیرش شرکت های صنعت کاشی و سرامیک هستیم، خواستار همکاری و تعامل  بیشتر مدیران این بخش برای قرار گرفتن این صنعت در بورس شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد " علی اکبر جعفری " با بیان اینکه تلاش بورس منطقه ای استان، افزایش تعداد شرکت های بورسی استان بوده و طی سالهای اخیر زمینه حضور شرکت های صنعت فولاد را فراهم ساخته است افزود: بیش از 10 شرکت پذیرفته شده در بازار سرمایه داریم که سهام آنها هر روز در بازار مورد معامله قرار می گیرد و از شرکت های قابل توجه سهامداران هم محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: در زمینه سرمایه گذاری در بازار سرمایه از سوی شرکتها و مؤسسات مختلف سرمایه گذاری، علاوه بر شرکت های سرمایه گذاری مناسب، اشخاص حقوقی دیگر نیز در قالب شرکتها و حتی مؤسسات خیریه و موقوفه و ... نیز بخشی از سرمایه های خود را در بازار سرمایه سرمایه گذاری کرده اند که از ارزش قابل توجهی برخوردار است.

مدیر بورس منطقه ای یزد گفت: بورس یزد در میان 24 استان کشور بعد از تهران، کرج، اصفهان، مشهد و تبریز که دارای تالار معاملات بورس اوراق بهادار هستند در رتبه ششم قرار دارد و چنانچه بخواهیم نسبت به جمعیت استان، این جایگاه را مورد ارزیابی قرار دهیم در رتبه های نخست کشور از حیث حجم، ارزش معاملات و فعالیتها قرار دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا