اعضای منتخب شورای اسلامی شهر اردکان با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

"محمدرضا تابش" در این جلسه با تشکر از زحمات اعضای فعلی شوراهای اسلامی شهر و روستا و آرزوی موفقیت برای اعضای شورای چهارم گفت:مردم شهرستان اردکان با حضور 89 درصدی خود در انتخابات اخیر، برگ زرین دیگری را در تاریخ این خطه رقم زدند و اکنون نوبت منتخبان مردم است که با تلاش و کوشش در رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته های آنان، پاسخی شایسته به اعتماد مردم که در آرای آنان متجلی است را بدهند.

وی جلب رضایت حضرت حق را در خدمت به مردمی دانست كه برای رفع موانع و پیشبرد امور در مقاطع مختلف، تعهد دینی و بلوغ سیاسی خویش را نشان داده اند.

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد با تشکر از تمامی دست اندرکاران انتخابات گفت: شوراها نمادی از مشارکت فعال توده های مردم از کوچکترین سطوح جامعه در روستاها و محلات تا مراكز شهرستانها و استانها است و کارکرد صحیح این نهاد مردمی می تواند ضمن استحکام بیش از پیش رابطه حاکمیت و مردم، كمك كار مسئولان در شناخت و رفع نیازهای مردم و جامعه باشد.

"تابش" تفاهم و همدلى اعضاء با یکدیگر و با شهردار منتخب را گام اول و لازم در موفقیت شورا برشمرد و با اشاره به وجود ظرفیت های خوب اعم از نیروی انسانی متخصص و مجرب و امکانات مناسب در شهرستان ،خواستار استفاده از دیدگاهها و نقطه نظرات نخبگان و جوانان برای پیشبرد امور شد.

آینده نگری در اجرای برنامه و پروژه های گوناگون در سطح شهر از دیگر نکاتی بود که نماینده مردم اردکان به اعضای منتخب شورای شهر اردکان یادآورد شد.

 وی خواستار تشکیل کارگروههای تخصصی با بهره گیری از متخصصین امر و علاقمندان به اعتلای اردكان پرافتخار برای رصد مسائل،مشکلات و نیازهای آنی و آتی شهر شد تا گردش امور، تخصصی؛سریع،كم هزینه و پرفایده باشد و سایر مسئولان نیز از مشاوره های این كارگروه ها بهره مند شوند.

در این جلسه که در دفتر نماینده مردم اردکان برگزار شد،هر یک از اعضای منتخب شورای اسلامی شهر اردکان با تشکر از برگزاری این جلسه و نقش موثر نماینده در توسعه شهرستان،نظرات و دیدگاهها و پیشنهادات  خود را مطرح کردند و ابراز امیدواری نمودند تا با حمایت نماینده محترم و تعامل با همه مسئولان امر بتوانند خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهند. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا