صادقي خبرنگار :حجت الاسلام دخيل عباس زارع زاده، ظهر دوشنبه همزمان با دهم روز ملی صنعت و معدن با حضور در تعدادي از واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك صنعتي اين شهرستان از تلاش‌هاي صنعتگران تقدير كرد و اظهار داشت: هدف ما از بازديد واحدهاي صنعتي، كمك و حمايت از آنهاست.

وي افزود: معتقديم هنوز كارهاي انجام نشده اي در رشد و توسعه صنعت شهرستان وجود دارد كه بايد به انجام برسد.

زارع زاده تصريح كرد: به رغم اقدامات بسيار خوبي كه از سوي مسئولان شهرستان به خصوص مديريت شهرك صنعتي مهريز در جذب سرمايه گذار انجام شده، هنوز كارهايي وجود دارد كه بايد با جديت دنبال شده و به انجام برسد و مسئولان ذيربط دولتي در اين زمينه بايد تا آخرين لحظه مسئوليت در راستاي عملياتي شدن پرو‍ژه هاي صنعتي شهرستان بيش از پيش تلاش كنند.

وي افزود: در حال حاضر در بسياري از شاخص هاي صنعتي، شهرستان مهريز حائز رتبه هاي برتر كشوري است كه نشان دهنده تلاش جدي و عزم راسخ صنعتگران و خدمتگزاران اين شهرستان است.

حميدرضا بشارت، مديرعامل شهرك صنعتي شهرستان مهريز نيز بر ضرورت حمایت از صنعتگران در شرایط حساس کنونی تاكيد كرد و گفت : صیانت از تولید و بهبود محیط کسب و کار و روان سازی امور واحدهای تولیدی و توسعه زیربنایی شهرک صنعتي مهريز از مهمترين محورهای فعالیت مديريت اين شهرك است و مجموعه مديريت شهرك صنعتي شهرستان مهريز با تمام توان تلاش خواهد کرد تا مشکلات کلیه واحدهاي توليدي مستقر در اين شهرك اعم از دولتی و غیردولتی را به كمك مسئولان حل كند.

فرماندار مهريز نيز در اين بازديد اظهار داشت: هدف از ایجاد شهرک صنعتی جلوگیری از بروز آلودگی در داخل شهر است و شهرک صنعتی سبب توسعه صنعت و متمرکز شدن تولیدات در یک نقطه از شهر می‌شود.

مهدي كياني مقدم عنوان كرد: در چارچوب قانون و به دور از سختگیریهای دست و پاگیر اداری، مشکلات واحدهاي صنعتي مورد بازديد شده را بررسی و حل خواهیم کرد و انتظار داریم متولیان شهرک صنعتي مهريز طبق روال گذشته نیز با ما همراه و همدل باشند تا با یاری خداوند و حمایت های مقامات عالی استان، به ویژه استاندار به نتایج مطلوب و درخشانی در زمينه توسعه صنعت شهرستان دست یابیم.

نماينده مردم مهريز و هيئت همراه از كارخانه هاي كاشي اطلس و تك شيشه ايساتيس و لئوپاك و چيني بهداشتي مرواريد بازديد كردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا