به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: سرپرست حوزه هنری یزد با اشاره به ضرورت آموزش درعرصه هنرگفت: یکی از مشکلاتی که باعث رکود وکم رونق شدن هنردرشهرستانها می شود نبود آموزش کافی به هنرمندان وعلاقه مندان رشته های هنری است.
امامی میبدی از برگزاری دوره های آموزشی هنر در حوزه هنری استان خبر داد و افزود: این نهاد در طول سال کلاس ها و کارگاه های آموزشی هنر را به طور مستمر برگزار می کند.
وی کشف وپرورش استعدادهای هنری جوان و ارتقای سطح دانش هنرجویان را از اهداف برگزاری این دوره ها عنوان کرد وادامه داد: امسال کلاس های آموزشی ترم تابستان در رشته های تجسمی، هنرهای تصویری و نمایشی با حضور استادان مجرب برگزار خواهد شد.
سرپرست حوزه هنری یزد با بیان این که دوره آموزشی تابستان مخصوص اوقات فراغت نیست، این کلاس ها را شامل : نقاشی( مدادرنگ، آبرنگ)، خوشنویسی، تصویرسازی، عکاسی، آموزش انیمیشن سه بعدی کامپیوتری، کارگردانی تئاتر، نمایشنامه نویسی وطراحی صحنه عنوان کرد.
وی افزود: هنردوستان و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره تا 10 تیرماه 92 ، صبح ها از ساعت 8 تا 15 به حوزه هنری استان یزد واقع در ابتدای خیابان آیت ا...کاشانی، کوچه آزادی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 6231400ـ 0351 تماس بگیرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا