شهردار میبد ضمن اشاره به مشارکت بالای 82 درصدی شهروندان میبدی این حماسه پر خیر و برکت را به رهبر معظم انقلاب، امام جمعه محترم شهرستان و مردم شریف میبد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد محمدرضا حفیظی با تشکر از حضور نامزدهای شورای اسلامی شهر میبد و همچنین قدردانی از شهروندان در ایجاد فضای رقابتی و شور انتخاباتی در شهر میبد، این اتفاق را نشان‌دهنده توجه مردم به اهمیت مسئله انتخابات به ویژه جایگاه شورای اسلامی شهر در پیشرفت و تعالی جامعه عنوان کرد.

شهردار میبد بیان داشت خوشبختانه با فعالیت‌های صورت‌گرفته در طی چند سال اخیر، بستر لازم برای اجرای پروژه‌های متعدد فراهم شده و کما اینکه در این دوره نیز با تکمیل و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی خدماتی تغییر و تحولات محسوسی در شهر میبد به وجود آمده است. حرکت و عزم شهرداری میبد در راستای توسعه شهر، سطح انتظارات و خواسته‌های مردمی را ارتقا بخشیده و نوید دهنده آن است که از جهت عمران شهری و ایجاد فضای سبز در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم.

محمدرضا حفیظی با اشاره به تعدد نامزدها در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر میبد حضور آنها را بدین معنی دانست که توسعه و عمران شهر به دغدغه بسیاری از نخبگان تبدیل شده و با اقدامات صورت گرفته تاکنون دورنما و سند چشم‌انداز توسعه شهر با عنایت به تدوین طرح تفضیلی شهر میبد، طرح جامع حمل‌ونقل، طرح جامع میادین میوه و تره‌بار و بسیاری از طرح‌های مصوب دیگر ترسیم و دست‌یافتنی شده است.

این نوع نگاه و اراده برای رسیدن به آن را می‌توان در شعارهای انتخاباتی نامزدها مشاهده کرد و به بیان امام جمعه محترم شهرستان در این دوره از انتخابات شورا، رقابت بر اساس گفتمان برنامه‌محور بود و انتظار می‌رود منتخبین مردم بتوانند با همراهی و همدلی به عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر و ارتقای فرهنگ و البته افزایش درآمد شهرداری کمک نمایند.

و در آخر یکبار دیگر جا دارد تا خلق این حماسه بزرگ و بصیرت و آگاهی مردم عزیز ایران اسلامی را بستاییم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا