پیام تقدیر جناب آقای جاوید عیدانی خطاب به مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان اردکان: باید شانه هایمان را مهیای بار مشکلات مردم کنیم.

یزدفردا : منتخب مردم در شورای اسلامی شهر اردکان جناب آقای جاوید عیدانی خطاب به مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان اردکان پیام تقدیری به شرح ذیل صادر کردند:

سپاس مخصوص خدا و تقدیر شایسته مردمی ست که شرافت، پیشینه شان و صداقت، چراغ نورانی راهشان است.
چراغی که در روز ۲۴ خرداد ماه با حضور مردم در صحنه چشم دشمنان کور دل را آزرد و پیروزی بزرگ را برای ملت ایران رقم زد و حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را چون سایر حماسه های دینی و ملی مان در تاریخ این سامان جاودانه ساخت.
مردم شهرستان اردکان نیز با حضور نزدیک به ۹۰ درصدی خود در پای صندوق های رای و شرکت در دو انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر پایبندی خود را به آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان و شهدای عزیز اثبات نمودند.
امید که در وهله اول، دولت منتخب مردم ایران و در مرتبه بعد منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستاها با برنامه ریزی شایسته در مسیر حل و رفع مشکلات مردم قدم برداشته و برای ادای این دین عظیمی که بواسطه رای اعتماد مردم به گردنمان نهاده شده شانه هایمان را مهیای بار مشکلات مردم سازیم.
رای مردم پشتوانه سیاسی افرادی است که قدم در عرصه خدمت نهاده اند و دعای خیر مردم پشتوانه معنوی ست که بدون آن تحقق اهداف بزرگ امکان پذیر نخواهد بود.
امید که با دعای خیر مردم مومن و شهید پرور اردکان و برنامه ریزی خادمین مردم شاهد تعالی و ترقی این سامان باشیم.

جاوید عیدانی اصل

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا