سرپرست حوزه هنری استان یزد: یزد شهریورماه میزبان رقابت‌های همایش منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه است.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: سید ناصر امامی میبدی از یزد به عنوان یکی از میزبانان برگزاری رقابت‌های منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه خبر داد و گفت: استان یزد به عنوان برگزار کننده منطقه دو این همایش ، میزبان هنرمندانی از استان های یزد، اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان خواهد بود.

دبیر اجرایی همایش منطقه دو جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه افزود: این همایش 18 تا 20 شهریورماه سال جاری دراولین شهر خشت خام جهان برگزار خواهد شد.  

وی با اشاره به این که تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتراین همایش اندیشیده شده است افزود: این همایش علاوه بر یزد به صورت منطقه ای در شهرهای یاسوج، بجنورد، خرم آباد و تبریزهم برگزار می شود.

امامی میبدی افزود: گروه های نمایشی راه یافته به همایش منطقه ای پس ازعبور از این مرحله  در بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه حضور خواهند یافت.

سرپرست حوزه هنری استان به استعدادهای خوب نمایشی دریزد اشاره کرد وگفت: برگزاری این گونه همایش ها روند رو به رشد تئاتر استان ها را تسریع می بخشد.

وی حمایت و پشتیبانی از گروه های نمایشی را از مهمترین برنامه های واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد دانست وادامه داد: پنج گروه نمایشی ازاستان درحال آماده سازی خودبرای راه یابی به این همایش هستند.
بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه، مهر ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا