موسسه فرهنگي هنري خبر يزد طي بيانيه اي از ائتلاف هنرمندان يزد در چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر يزد اعلام حمايت نمود .

موسسه فرهنگي هنري خبر يزد طي بيانيه اي از ائتلاف هنرمندان يزد در چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر يزد اعلام حمايت نمود .

در اين بيانيه با اشاره به امضاي میثاق نامه نامزدهای ائتلاف هنرمندان یزد توسط محمد جواد اولیا، سید حسن خبیری و حمیدرضا صالحیه آمده است توجه دقيق و كارشناسي به بالندگي و ارتقاي فرهنگ و هنر در استان يزد نيازمند شكل گيري ساختارهاي حمايتي و مردمي است كه از اين نظر حضور دست اندركاران و دلسوزان عرصه فرهنگ و هنر در شوراي اسلامي شهر يزد مي تواند بستر مساعدي را براي اين امر فراهم نمايد .

در اين بيانيه همچنين آمده است از آنجاييكه رشد كمي و كيفي ارتباطات رسانه اي در استان نقش كليدي در آگاهي بخشي ، پاسخگويي و تعامل سازنده و پيشرفت در تمام حوزه هاي اجتماعي ، عمراني ، اقتصادي و فرهنگي دارد انتظار مي رود اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد با همكاري ساير نهاد هاي مرتبط بيش از پيش سازكارهاي لازم را براي حمايت از اين بخش فراهم نموده و زمينه مناسبي را براي اعتلاي جايگاه رفيع فرهنگ و هنر علي الخصوص بخش رسانه در استان يزد به عمل آورند .   

در اين بيانيه همچنين اظهار اميدواري شده است شاهد اعلام حمايت ساير نهاد هاي صنفي و حرفه اي مرتبط براي پيوستن به ائتلاف هنرمندان باشيم .   

گفتنی است ائتلاف فرهنگی، ورزشی و هنری با شعار دانایی، توانایی و زیبایی، توسط جمع زیادی از هنرمندان و پیشکسوتان همه انجمن ها و رشته های هنری تشکیل شده و در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد از آقایان: محمد جواد اولیا، سید حسن خبیری و حمیدرضا صالحیه  حمایت مي كند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا