یزدفردا:فرمانده پادگان حضرت ولی عصر(عج) از مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی ( ع ) شهرستان اردکان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد سرهنگ یزدی به همراه زارع مقدم - مسئول آموزش پادگان حضرت ولی عصر (عج)- از کارگاه های مرکز فنی و حرفه ای  اردکان دیدن کردند و از نزدیک با امکانات و تجهیزات آن آشنا شدند .

 شایان ذکر است : در این بازدید رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای اردکان ضمن خوش آمد و تشکر از حضور فرماندهی پادگان ، از مهارت آموزی 133 نفر از سربازان پادگان ولی عصر (عج) در این مرکز خبر داد.

نادر متألهی اظهار کرد : در راستای سیاست های سازمان جهت آموزش سربازان در پادگان ها به منظور احراز شرایط اشتغال جوانان بعد از خدمت سربازی ، سال گذشته هفت دوره آموزشی ویژه 133 سرباز در حرفه های رایانه کارICDL  درجه 1 و 2،  فتوشاپ ، کارورGPS  ، برق و تزئینات پراید برگزار شد .

 گفتنی است :درپایان این بازدید مقرر شد دوره های کارآفرینی ، جوشکاری ، ICDL ، اطفاء حریق و برق ساختمان توسط مرکز آموزش فنی وحرفه ای اردکان در پادگان حضرت ولی عصر(عج) اجرا شود و پادگان نیز فضای مناسبی را برای برگزاری این دوره ها فراهم نماید .

خاطر نشان می شود : سربازان پادگان با حضور در کارگاههای این مرکز نیز می توانند دوره های آموزش مهارت های  فنی وحرفه ای را فرا بگیرند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا