بافق – عبداللهی:صبح  دوشنبه بخشدار بخش مرکزی بافق به همراهی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی جهت بررسی مشکلات پیش آمده برای آب شرب برخی از روستاهای سبزدشت به این منطقه رفت و با دیداری صمیانه با اهالی ، مسائل آنان را پیگیری کرد.
سبد ابراهیم حسینی ابتدا از روند اجرای جاده گزوئیه بازدید و سپس با حضور در تپه نورالشهدا به مقام شامخ شهدای گمنام دولت آباد ادای احترام کرد.
بخشدار بخش مرکزی بافق همچنین در نشستی با هیئت امناء  شهدای گمنام دولت آباد جهت تامین اب فضای سبز تپه نورالشهدا و جداسازی آن از آب شرب منطقه قول مساعدت داد .
وی همچنین از محل احداث دامداری روستای دولت آباد در فاصله ۲کیلومتری این روستا بازدید کرد .
حسینی در ادامه  برنامه بازدید خود به روستای برکوئیه رفت و ضمن بازدید از مخزن ذخیره آب آشامیدنی این روستا در جریان  نحوه انتقال آب شرب به برکوئیه قرار گرفت .
بخشدار بافق همچنین با همراهی فلاح رئیس آب و فاضلاب روستایی با حضور در بین مردم روستای برکوئیه و شورای این روستا  به گله مندی های  آنان در زمینه کمبود آب شرب و نحوه تامین آن پاسخ داد .
مردم روستای برکوئیه از قطع شدن مکرر اب شرب خود در طول برخی از ایام گله مند هستند.
بازدید از قیچ های آفت زده دشت شیطور و گزستان و درختان اشترک و نحوه جمع آوری صمغ آن ، از برنامه های بخشدار در این روز بود.
خاطر نشان می شود چندی پیش آفت کرم برگ خوار قیچ در دشت شیطور خسارات زیادی به این مرتع زد که گفته می شود مسئولان مربوطه در جلوگیری از آن آفت  کوتاهی کرده اند .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا