روانبخش در بیان دلایل حمایت جبهه پایداری از جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری آینده تصریح کرد: نزدیک بودن گفتمان جلیلی به گفتمان انقلاب و جبهه پایداری یکی از دلایل حمایت این جبهه از کاندیداتوری وی است و باید اشاره کرد که بعد از کناره‌گیری لنکرانی، بین کاندیداها جلیلی به عنوان نزدیک‌ترین فرد به گفتمان مطلوب ما شناخته می‌شود.آیت‌الله مصباح‌یزدی این نامزد انتخابات را اصلح تشخیص داده و خواستار فعالیت برای وی مانند لنکرانی شده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با یادآوری حمایت آیت‌الله مصباح یزدی از جلیلی گفت: وی خواستار فعالیت برای جلیلی مانند لنکرانی شده است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام  قاسم روانبخش بعد از ظهر امروز در همایش طلاب حامی سعید جلیلی در مسجد امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به بحث انتخابات، اظهار داشت: کاندیداها در پی تعریف از خود و دعوت مردم برای جلب آرا هستند که لازم است مردم به کسی رای دهند که آنان را به خدا دعوت کند.

وی در بیان دلایل حمایت جبهه پایداری از جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری آینده تصریح کرد: نزدیک بودن گفتمان جلیلی به گفتمان انقلاب و جبهه پایداری یکی از دلایل حمایت این جبهه از کاندیداتوری وی است و باید اشاره کرد که بعد از کناره‌گیری لنکرانی، بین کاندیداها جلیلی به عنوان نزدیک‌ترین فرد به گفتمان مطلوب ما شناخته می‌شود.

روانبخش افزود: آیت‌الله مصباح‌یزدی این نامزد انتخابات را اصلح تشخیص داده و خواستار فعالیت برای وی مانند لنکرانی شده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در توضیح انتقاداتی که به جلیلی وارد است، بیان کرد: عده‌ای به این کاندیدا انتقاد دارند که چرا برنامه‌ای ارائه نمی‌دهد که در پاسخ باید گفت جلیلی برنامه‌های خود را به صورت کامل ارائه داده و در سایت این نامزد موجود است.

روانبخش ادامه داد: همچنین باید تاکید کرد که جلیلی در انتخابات دعوت به خود ندارد و به این علت این شائبه به وجود آمده که وی برنامه‌های خود را ارائه نداده است.

وی اضافه کرد: جلیلی در جایی قرار دارد که نمی‌تواند گزارش تمام و یا حتی گوشه‌ای از اقداماتش را بدهد بلکه تنها نتیجه آن برای ما قابل درک است و اگر اکنون در کشورمان امنیت داریم نتیجه کار دقیق علمی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است.

عضو جبهه پایداری در ادامه گفت: همچنین باید اشاره کرد که با توجه به اینکه کار این شورا با حل بحران‌ها در ارتباط است، شخصی که در این شورا کار کرده باشد، توانایی مدیریت بالایی دارد.

روانبخش در پایان با برشمردن ویژگی‌هایی مانند اخلاص برای خدا، اطاعت در برابر ولی امر مسلمین و صداقت در خدمت به مردم، بیان کرد: این ویژگی‌ها از شاخص‌های مطلوب رئیس جمهور از دیدگاه آیت‌الله مصباح یزدی است و جبهه پایداری آقای جلیلی را نمونه این شاخص‌ها می‌داند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا