رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: ترافیک محور هراز نیمه سنگین است و رانندگان برای داشتن سفری ایمن مقررات را رعایت کنند.

به گزارش فارس، علی نوری‌پور  به اشاره به آغاز دور جدید مسافرت‌های هموطنان‌مان در روزهای پایانی فصل بهار بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک محور هراز نیمه سنگین بوده و در برخی نقاط نیز سنگین گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به آغاز تعطیلات چهار روزه هفته جاری، مسافرت هموطنان‌مان به شمال کشور از صبح امروز شدت پیدا کرده به طوری که از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر امروز ترافیک سنگینی را که منجر به تردد بسیار کند خودروها شده را در این محور شاهد بودیم.

نوری‌پور با تاکید اینکه بیشتر ترددها از پایتخت به سمت شمال کشور است، گفت: روزهای شلوغ و پرترافیکی را در این محور مواصلاتی کشور پیش‌بینی می‌کنیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه هم‌اکنون تردد در دو طرف آمل به تهران و برعکس ادامه دارد، یاداور شد: تنها محدودیت ترافیکی این محور ممنوعیت عبور ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها است.

به گفته نوری‌پور، هم‌اکنون ترافیک مناطق گزنگ، امامزاده هاشم و پل چلاو از محور هراز پرترافیک بوده و پیش‌بینی می‌شود با تاریک شدن هوا طی ساعت‌های آینده بر حجم تردد اضافه شود.

این مسئول با بیان اینکه هوای محور هراز و بخش لاریجان مازندران صاف، مطبوع و بهاری است، از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی سفری خوب و ایمن را برای خود و دیگر مسافران رقم بزنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا