استاندار جديد يزد در هيات دولت انتخاب شد

 يزدفردا :در جلسه امروز هيات دولت آقاي «محمدرضا فلاح زاده» به عنوان استاندار يزد انتخاب شد

دكتر احمدي نژاد: راه و منش امام حسين(ع) سعادت انسان و جامعه بشري را تضمين مي­ کند

به گزارش يزدفردا " رييس جمهور در آغاز جلسه هيات دولت با تبريك ميلاد امام حسين(ع) ،امام سجاد(ع) و حضرت عباس (ع) تصريح كرد: راه و منش امام حسين (ع) تنها راه تضمين سعادت انسان و جامعه­ بشري است.


دكتر محمود احمدي نژاد افزود: پيروي از امام حسين(ع) انسان را به قله كمال مي ­رساند و تنها راه نجات انسان است.
رييس جمهور همچنين با تبريك روز پاسدار، تقارن ميلاد امام حسين(ع) با روز پاسدار را رمز و راز پايداري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دانست و افزود: اين عزيزان با دست هاي خالي مقابل دشمنان ايستادند و راه انقلاب را هموار کردند.
دكتر احمدي نژاد در ادامه روز جانباز را تبريك گفت و جانبازان را شهداي زنده و پرچم هاي برافراشته عزت ملت ايران معرفي و اظهار اميدواري کرد راه جانبازان عزيز كه همان راه شهداي انقلاب اسلامي است با درايت و هوشمندي تداوم يابد.
رييس جمهور در ادامه حضور آقايان نوذري و محرابيان به عنوان سرپرستان وزارتخانه های نفت و صنايع و معادن در هيات دولت را خيرمقدم گفت و از تلاش هاي صادقانه آقايان وزيري هامانه و طهماسبي تقدير و تشكر كرد.
رييس جمهور گفت: دولت نهم جز به خدا و مردم به هيچ حزب و جناحي بدهكار نيست و آنچه در اين مسير براي اين دولت اهميت دارد همانا رضايت خدا و مردم خواهد بود.
همچنين در جلسه امروز هيات دولت آقاي «محمدرضا فلاح زاده» به عنوان استاندار يزد انتخاب شد.
در اين جلسه همچنين آيين نامه اجرايي بند م ماده 104 قانون پنج ساله چهارم توسعه از تصويب هيات وزيران گذشت.براساس ماده 2 اين آيين نامه كليه دستگاه هاي موضوع ماده 160 قانون برنامه چهارم توسعه، موظفند امكانات و فضاهاي فرهنگي – هنري منطبق به خود را براي اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در اختيار متقاضيان قرار دهند.
همچنين براساس ماده 4 اين مصوبه كليه دستگاه هاي موضوع اين ماده در سطح استان ها و شهرستان ها موظفند در هر سال فهرست فضاها و امكانات فرهنگي و هنري و شرايط استفاده از آنها را در اختيار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و ادارات استاني و شهرستاني اين دستگاه قرار دهند.
دولت براساس ماده 104 قانون برنامه چهارم توسعه، مكلف است به منظور رونق اقتصاد، فرهنگ، افزايش اشتغال، بهبود كيفيت كالا و خدمات، رقابت پذيري ، خلق منابع جديد، توزيع عادلانه محصولات و خدمات فرهنگي و ايجاد بستر مناسب براي ورود به بازارهاي جهاني فرهنگ و هنر و تامين فضاهاي كافي براي عرضه محصولات فرهنگي اقدام هاي لازم را به عمل آورد.

منتظر اخبار تكميلي باشيد

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا