اولين همايش تجليل ازحافظان و دستاوردهای موسسه هاي فرهنگي قران وعترت حمزه علي و حضرت معصومه(س)شهرستان ميبدتحت عنوان همايش فوزعظيم دركانون شهيدرجايي برگزارشد. دراين مراسم با شكوه كه با حضور بیش از800  نفرازحافظان وخانواده هاي دلسوز وقران دوستان برگزار شد. از ده نفر از مسئولين و كادر اجرايي موسسات ، 50 نفر از مربیان و بیش از 350 نفر از قرآن آموزان هردوموسسه تجليل و قدرداني شد.

در این مراسم که علاوه مسؤولین نهادها و ادارات مختلف شهرستان؛ نمایندگانی از اداره کل ارشاد استان یزد، مسؤول تشکل های قرآنی جنوب کشور و نماینده معاونت قرآنی وزارت ارشاد حضور داشتند؛ پس از خیر مقدم وخوش آمدگویی توسط مدیریت موسسه جناب حجه الاسلام و المسلمین صباغی؛ امام جمعه محترم حضرت حجه الاسلام و المسلمین اعرافی پیرامون عظمت و اهمیت قرآن وسختی ومشکلات کار حفظ قرآن و دستاوردهای فعالیت های قرآنی شهرستان مطالبی را بیان فرمودند.ایشان از موسسات حمزه علی و حضرت معصومه به دلیل سهم بی نظیر و نسبتا بالا در رشد و گسترش فعالیت های قرآنی شهرستان به صورت ویژه تجلیل نمودند. ایشان با اشاره به لزوم کار بیشتر و گسترده تر از تمام مسؤولان و نهادها جهت همدلی و ارتقاء سطح فعالیت های قرآنی شهرستان دعوت به همکاری نمودند.

در ادامه برنامه مراسم تجلیل از مربیان،برگزیدگان برنامه های موسسه و حافظان برگزار شد که در آن به بیش از ده نفر از مدیران دو موسسه ، 50 نفر مربیان خواهر و برادر، 60 نفر از حافظان کل، 200 نفر از حافظان زیر 20 جزء و 50 نفر از شرکت کنندگان در دوره های مفاهیم و ترجمه قرآن و نیز 20 نفر از برگزیدگان دوره های مطالعاتی شهید مطهری لوح سپاس و تندیس همایش و هدایای نقدی اعطاء گردید.

پایان بخش این مراسم نیز با اجرای برنامه توسط نابغه قرآنی جهان اسلام ، آقای علی امینی حافظ خردسال قرآن کریم همراه بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا