جبهه پیروان خط امام و رهبری با صدور اطلاعیه‌ای حمایت رسمی خود را از کاندیداتوری ولایتی در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

به گزارش مهر، جبهه پیروان خط امام و رهبری با صدور اطلاعیه‌ای از تمامی اعضاء این جبهه خواست در انتخابات ریاست جمهوری از علی اکبر ولایتی حمایت کنند. متن این اطلاعیه بدین شرح است:

جبهه پیروان در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، ظهور خود در تحقق حماسه سیاسی را حضور فعال و گسترده در تمام مراحل انتخابات می داند، این جبهه حرکت خود را بر اساس برنامه راهبردی از سال قبل شروع کرد و پس از طی فراز و نشیب های زیاد که بخش موفقیت آمیز آن حرکت در مسیر جلوگیری از تکثر داوطلبان ریاست جمهوری بود به پیش رفت و پس از ثبت نام داوطلبان محترم و اعلام اسامی واجدین شرایط، این جبهه طی چندین جلسه به بررسی شرایط انتخابات و چهره های محترم حاضر پرداخت که در نهایت با در نظر گرفتن جمیع جهات و احترام به دیگر داوطلبان ، علی اکبر ولایتی را به عنوان نامزد مورد حمایت خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرد.

جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری از تمام اعضای خود در سراسر کشور درخواست دارد با تمام قدرت برای ایجاد حماسه سیاسی در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری از این تصمیم حمایت کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا