اساس کار ما برصداقت و اخلاق است و نباید تبلیغات، ما را از صداقت و اخلاق غافل کند، بنای ما بر تخریب نکردن دیگران و تحریف نکردن سخنان دیگران است.ما باید بدانیم که درباره آن چه می گوییم هم در مقابل خدا مسؤولیم هم در مقابل ملت ، همه خیلی باید مراقب باشیم که در این تبلیغات انتخاباتی چه می‌گوییم، باید بدانیم در برابر آن چه می‌گوییم، مسؤولیم و امیدواریم همه ما آن را رعایت کنیم.  یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه ما در مقابل رفتار و گفتارمان در زمان تبلیغات ریاست جمهوری در مقابل خدا و مردم مسوولیم.

به گزارش ایسنا، غلامعلی حدادعادل در دیدار اعضای ستاد انتخاباتیش با ابراز امیدواری برای خلق حماسه سیاسی مدنظر رهبری افزود: امیدوارم به همت شما و همه ملت ایران و همه کسانی که دست اندرکار انتخابات هستند شاهد خلق این حماسه سیاسی که رهبری خواسته اند باشیم و ما انتخاباتی خوب و انتخابی خوب داشته باشیم.

وی افزود: اساس کار ما برصداقت و اخلاق است و نباید تبلیغات، ما را از صداقت و اخلاق غافل کند، بنای ما بر تخریب نکردن دیگران و تحریف نکردن سخنان دیگران است.

وی افزود: به هیچ وجه نباید شایعات و آن چه گفته می‌شود و آن چه که بدون مأخذ می‌شنویم مبنای کار ما باشد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: نکته دیگر ساده بودن و کم هزینه بودن تبلیغات ماست و من همیشه در مدیریت و زندگی خودم بر صرفه جویی تاکید داشته ام و حالا تاکید بیشتر می‌کنم.

وی افزود: تصور می‌کنم ما اساس تبلیغات خودمان را بر استفاده از صدا و سیما بگذاریم ، این بسیار مفید و مناسب است و من جا دارد از صدا و سیما تشکر کنم و همین طور استفاده از فضای مجازی که در این دوره از انتخابات نسبت به دوره های قبل بیشتر شده است.

وی همچنین گفت: نکته دیگر این است که ما وظیفه نداریم هر چه را که به بر زبانمان آمد بگوییم ولو این که چند رأی بیشتر بدست بیاوریم.

حداد عادل افزود: ما باید بدانیم که درباره آن چه می گوییم هم در مقابل خدا مسؤولیم هم در مقابل ملت ، همه خیلی باید مراقب باشیم که در این تبلیغات انتخاباتی چه می‌گوییم، باید بدانیم در برابر آن چه می‌گوییم، مسوولیم و امیدواریم همه ما آن را رعایت کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا