شبکه رفاهی فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با هدف هم افزائی پتانسیل ها، توانمندی ها و اطلاع رسانی برنامه کانون های مساجد راه اندازی شد.

دسترسی آسانتر اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به خدمات سایر کانون ها، ارائه خدمت و کالا ارزانتر به اعضای کانون های مساجد از جمله اهداف راه اندازی این شبکه رفاهی اعلام شده است.

هریک از کانون های فرهنگی هنری مساجد دارای پتانسیل ها و قابلیت های جداگانه ای هستند که می توانند آن را به سایر اعضا عرضه کنند و شرایط آسانتری  را با هم افزائی پتانسیل ها و توانمندی ها برای سایر کانون ها رقم بزنند.

سازمان ها، نهادها، بخش خصوصی، دولتی و تعاونی نیز که علاقه مند به ارائه خدمت یا کالاهای خود همراه با تخفیف به اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری باشند، خدمت یا کالای خود را برروی این شبکه قرار می دهند و اعضای کانون های مساجد از آنان بهره مند می شوند.

محسن رستگاری، مسئول کانون مساجد استان یزد با اشاره به استقبال کانون های مساجد و بخش غیردولتی از این شبکه رفاهی کانون مساجد گفت: خدمات این شبکه در 6 گروه آموزشی، اردوئی، ورزشی، اطلاع رسانی و
IT، شبکه خرید و متفرقه تقسیم بندی شده است.

وی با اشاره به خدمات و کالاهای گوناگونی که بر روی این شبکه قرار گرفته است خاطرنشان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با مراجعه به سایت
masajedyazd.ir از خدمات آن بهره مند شوند.

رستگاری بیان کرد: کانون مساجد استان یزد صدور کارت برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد را در برنامه دارد که بر اساس آن خدمات شبکه رفاهی به افراد دارای کارت شناسائی تعلق خواهد گرفت.

مسئول کانون مساجد استان یزد در پایان با اشاره به اینکه این شبکه به مرور زمان تکمیل شود گفت: کانون های مساجد و یا بخش غیر دولتی می توانند برای انعقاد تفاهم نامه و بهره مندی از مزایای این شبکه به کانون مساجد استان یزد واقع در بلوار دانشجو مراجعه کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا