محمد باقر قالیباف شب گذشته با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به پرسشهای مطرح شده در زمینه های مخالف پاسخ داد. نکته جالب در این گفتگو حمله هم زمان قالیباف به جلیلی , ولایتی و روحانی و استفاده از برنامه ها و کلید واژه های محسن رضایی بود.


به گزارش پایگاه جامع انتخاباتی ایران ؛ محمد باقر قالیباف در پاسخ به این سؤال که هدفمندی یارانه‌ها را شما به همین شکل ادامه می‌دهید یا در آن تغییراتی را ایجاد می کنید، اظهار داشت: یکی از مزیت‌های این دولت این بود که هدفمندی را اجرا کرد، البته انتقاداتی به اجرای آن وجود دارد.
 
این نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم تصریح کرد: یارانه‌ها ادامه می‌یابد و طبق قانون که مجلس تصمیم‌گیر است و دولت مجری است،‌ادامه می‌یابد؛ ضعفش این بود که دولت کامل قانون را اجرا نکرد و در واقع یارانه به تولید، صنعت و کشاورزی اختصاص نیافت.
 
وی یادآور شد: حتماً بحث یارانه‌ها را انجام می‌دهم؛  و به ویژه حوزه کشاورزی که باید به آن یارانه  سبز داده شود تا مشکلاتش حل شود
 
این درحالی است که استفاده از واژه یارانه سبز برای رونق بخشیدن به بخش کشاورزی ابتدا توسط محسن رضایی مطرح گردید و جالبتر آنکه پایگاه های خبری حامی قالیباف استفاده وی از این واژه را سانسور کرده اند.
 
این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه به انتقاد از سه نامزدی که در حوزه دیپلماسی کشور فعال بوده اند یعنی روحانی ؛ جلیلی و ولایتی پرداخت و در غیاب آنها گفت: امروز عزیزانی هستند که در نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری هستند طی سه دهه گذشته یا مسئول دیپلماسی کشور یا در حوزه امنیت ملی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بودند اما سخن از تغییر در سیاست خارجی می زنند.

بالاخره هر چه الان داریم حاصل کار آنهاست.   حرف من برای پایان دادن به این بحث‌ها است . یک مدیریت یکنواخت  خسته و بسته که در کشور بوده است را  نباید دوباره بر نگردانیم و نباید در وضعیت فعلی درجا بزنیم. کشور به رویکرد جدید  جدید نیاز دارد.

این انتقاد در حالی از سوی قالیباف مطرح میشود که وی با ولایتی و حدادعادل ائتلاف 1+2 را تشکیل داده اند و اخیرا برای همکاری درجهت تشکیل دولت در صورت پیروزی هریک از اعضای ائتلاف ؛ به توافق رسیده اند!
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا