تمام تیم‌های فوتبال ایران به علی کریمی پیشنهاد داده‌اند جز پرسپولیس که سال‌ها کریمی را در ترکیب خود داشته!


به گزارش گل، علی کریمی که بعد از بازی فینال جام حذفی مقابل سپاهان از فوتبال خداحافظی کرد خیلی زود از تصمیم خود منصرف شد و اعلام کرد می‌خواهد به بازی ادامه دهد و به همین دلیل تمرینات پرفشاری را هم انجام می‌دهد.

این صحبت کریمی باعث شد تا اکثر قریب به اتفاق تیم‌های لیگ برتری برای جذب او ابراز تمایل کنند. ابتدا فولاد و حسین فرکی بودند که به کریمی پیشنهاد همکاری دادند. سپس نوبت به گسترش فولاد با رسول خطیبی، راه‌آهن با منصور ابراهیم‌زاده و حالا نفت تهران با یحیی گل‌محمدی رسید تا برای جذب علی کریمی ابراز علاقه کنند. آخرین تماس هم از سوی یحیی (یکشنبه‌شب) با کریمی برقرار شده و سرمربی نفت تهران از جادوگر دعوت به همکاری کرده.

یحیی گل‌محمدی که در دوران مربیگری در پرسپولیس رابطه خوبی با کریمی داشت حالا قصد دارد از او در ترکیب نفت تهران استفاده کند. هر چند کریمی هنوز جوابی به این پیشنهاد نداده اما گفته می‌شود منتظر پیشنهاد پرسپولیس است تا به تیم محبوب خود برگردد و فوتبال خود را با پیراهن قرمز به پایان ببرد. این وسط یک سوال به وجود می‌آید؛ این‌که چرا همه تیم‌ها برای جذب کریمی پیشنهاد می‌دهند الا پرسپولیس؟! جواب این سوال را باید علی دایی و محمد رویانیان بدهند. همان افرادی که گفته می‌شود مخالف بازگشت کریمی به پرسپولیس هستند و در اقدامی عجیب حتی به او پیشنهاد مربیگری در تیم‌های پایه پرسپولیس را می‌دهند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا