دكتر مسلمي نائيني مدیر کل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم و دكتر رضايي معاون مركز هيأتهاي امناي وزارت علوم و عضو كمسيون دائمي هيأت امناي مجتمع آموزش عالي اردكان در سفر کوتاه خود به اردکان از بخش های مختلف مجتمع آموزش عالی این شهرستان بازدید کردند.

دکتر مسلمی نائینی در نشست با رئيس و جمعی از مدیران مجتمع آموزش عالی اردکان، امکانات آموزشی مجتمع آموزش عالی این شهرستان را مناسب ارزیابی و ایجاد زیرساخت های مناسب توسعه آموزش عالی در شهرستانها را از تأکیدات وزارت علوم عنوان کرد که در سفرهای استانی هیأت دولت نیز به آن توجه شده است.

وی همچنین جذب رشته های مورد نیاز در منطقه و توسعه هدفمند آموزشی را مهم دانست. در این نشست همچنین دکتر غفوری چرخابی رئیس مجتمع آموزش عالی اردکان با ارائه گزارشی از سیر شکل گیری این مرکز دانشگاهی، اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ها و توانمندیهای علمی، آموزشی و فرهنگی منطقه شاهد رشد بیش از پیش کمی و کیفی مجتمع آموزش عالی اردکان در آینده باشیم.

دکتر مسلمی نائینی و دكتر رضايي به اتفاق هیأت همراه در ادامه وارد بافت تاریخی اردکان شدند و از خانه های تاریخی سنایی، افضلی(موزه فرش) و بیت آیه الله خاتمی(ره) بازدید و با علما و فرهیختگان اردکانی آشنا شدند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا