رئیس ستاد انتخابات شهرستان مهریز از تایید صلاحیت ۳۰۷ نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان خبر داد.

صادقي خبرنگار :بنابراعلام  روابط عمومی فرمانداری مهریز، سیدمحمد رستگاری گفت: از این تعداد ۲۷۰ نفر نامزد انتخابات شورای اسلامی روستاها و ۳۷ نفر بقیه نیز نامزد شورای اسلامی شهر مهریز هستند.
وی افزود: پس از تایید صلاحیت ها، آقای علیرضا زارع ارنانی انصراف خود را از ادامه حضور در انتخابات شورای شهر مهریز اعلام کرد.
وی ادامه داد: بر اساس روز شمار انتخابات هیئت اجرایی و نظارت چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستایی شهرستان مهریز نسبت به بررسی صلاحیت داوطلبان اقدام کرده است.
دبیر ستاد انتخابات شهرستان مهریز با اشاره به اینکه امسال ۳۴۵ نفر در شهر و مناطق روستایی مهریز برای شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند اظهار داشت: کسانی که رد صلاحیت شده اند می توانند برای پیگیری پرونده خود به مدت چهار روز به هیئت عالی نظارت استان یزد در استانداری مراجعه کنند.
زارع افزود: طبق مقررات کار تبلیغات کاندیداها از ۱۶ خرداد آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت که داوطلبان تایید صلاحیت شده می توانند فعالیت های تبلیغاتی خود را انجام دهند.
چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور و همراه با انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۴ خرداد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا