ارتقای سطح ایمنی مساجد یزد با همکاری کانون های مساجد
سازمان آتش نشانی با دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد تفاهم نامه ای با هدف ایمن سازی مساجد و آموزش اعضای کانون های فرهنگ هنری مساجد در برابر حوادث احتمالی امضا کرده است.
 بر اساس این تفاهم نامه مشترک کارشناسان آتش نشانی با هماهنگی دبیرخانه کانون مساجد استان به صورت هفتگی در مساجد حضور می یابند و به آموزش اعضا می پردازند.
 
 تاکنون آتش نشانان استان یزد در چند کانون فرهنگی هنری مساجد استان حضور یافته و به آموزش رعایت نکات ایمنی به اعضای کانون های فرهنگی هنری پرداخته اند.
 
شب گذشته نیز این نشست آموزشی در کانون فرهنگی هنری مسجد شهید ساداتی یزد برگزار شد، در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار گردید شرکت کندگان آموزش های لازم را در خصوص نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی فرا گرفتند.
 
نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی، آموزش نحوه درست استفاده ازبخاری مساجد و نحوه مهار آتش سوزی از جمله مباحث این دوره آموزشی است.
محسن رستگاری، سرپرست دبیرخانه کانون مساجد استان یزد در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد آموزش های لازم را در خصوص ارتقای سطح ایمنی مساجد فرا می گیرند.
 
وی نقش آموزش را در ارتقای سطح ایمنی مساجد یادآور شد و افزود: آموزش های ایمنی به صورت دوره ای در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا