معاون سیاسی وامنیتی استانداری یزد انتخابات را زمینه ای جهت وحدت مردم و پیوند میان مردم و دولت دانست و اظهار داشت: خلق حماسه سیاسی مرهون مشارکت گسترده مردمی در انتخابات است.

غلامحسین دشنی در پنجمین نشست اتاق فکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این مطلب گفت:حضورپرشور مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت ملی کشور خواهد شد.

به گفته وی ،نخبگان،دلسوزان نظام  و گروههای مرجع همگی موظفند تا نسبت به حضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سالهای گذشته با یاری خداوند متعال انتخابات پرشوری برگزار می گردد، ضمن برشمردن شاخص‌های فرد اصلح در انتخابات رياست جمهوری، ولايت‌مداری، تدين و تعبد، توان اجرايی بالا و شهامت را از جمله اين شاخص‌ها دانست.

دشتی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز در 33 سال گذشته شاهد برگزاری‌ انتخابات‌های فراوانی بوده که هر کدام در جای خود اهمیتی ویژه‌ای داشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست با اشاره به نقش مهم اصحاب فرهنگ و هنر به خصوص رسانه ها در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ،گفت:تحلیل ها و نظر سنجی های انجام شده نشان از حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

بهرام عبدالحسینی بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی در رسانه ها اشاره کرد و افزود:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست اخلاق رسانه ای و هم اندیشی به منظورمشارکت حداکثری با اصحاب مطبوعات و رسانه های مجازی و همچنین اصحاب فرهنگ و هنر برگزارمی نماید.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا