مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد معتقد است که نگاه پلاکاردی دیگر در روابط عمومی جایی برای خود ندارد.

بهرام عبدالحسینی درمراسم دوره آموزشی روسا ومسئولین روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای یزد با بیان این مطلب ، خواهان تقویت  روابط عمومی ها شد.

به گفته وی،روابط عمومي به عنوان قلب تپنده سازمانها  و نهادها  عمل مي کند و به عنوان چشم بيناي ادارات مطرح مي شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء روابط عمومی به طور حتم در روند روبه رشد یک سازمان موثر است، افزود:اهمیت دادن به روابط عمومی امروزه یک ضرورت به شمار می رود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در ادامه با اشاره به حجم بالای فعالیت های فرهنگی و هنری که این اداره انجام داده است،گفت:این اداره نه تنها در استان بلکه در شهرستانهای این استان فعالیت خوبی فرهنگی و هنری انجام داد که به دلیل ضعف های موجودی که در شهرستانها وجود دارد به خوبی اطلاع رسانی لازم صورت نگرفت.

عبدالحسینی خواهان یک ارتباط متقابل میان روابط عمومی ها با اصحاب رسانه شد و اظهار داشت: ماموريت اصلي روابط عمومي در جلب افكار عمومي است  که باید با رسانه ها یک همکاری مستمر و صمیمانه ای داشته باشند.

گفتنی است این دوره آموزشی با حضور دکتر محمودرضا مرتضوی استادیار علوم ارتباطات تحت عنوان"ارتباط متقابل میان روابط عمومی ورسانه" برگزارگردید.همچنین در این مراسم از روابط عمومی اداره کل و روابط عمومی فعال شهرستانها تقدیر بعمل آمد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا