سمینار گردشگری الکترونیک با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یزد، مسئولان دانشگاه جامعه علمی کاربردی در یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، این سمینار دانشجویی روز دوشنبه سی ام اردیبهشت ماه با هدف ایجاد تعامل هر چه بیشتر بین دانشگاه، مسئولین و سیاستگزاران و دست اندرکاران صنعت توریسم در یزد برگزار شد و حضور اساتید، داشنجویان و برخی از شاغلین در  این صنعت از جمله مدیران هتل ها و دفاتر و آژانس های مسافرتی  در کنار هم قابل توجه بود. سعید دشتی زاد دبیر این سمینار در گفتگویی کوتاه، این حرکت را اولین گردهمایی  تخصصی گردشگری الکترونیک دانست که با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه جوادالائمه و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یزد برگزار شده است.

در این سمینار آخرین دستاوردها و توانمندی های موجود در این زمینه در استان ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.  همچنین علاوه بر حضور و سخنرانی مدیر یکی از شرکت های موفق در زمینه ی گردشگری الکترونیک کشور وبرگزاری کارگاه آموزشی ، سه گروه از دانشجویان رشته مدیریت گردشگری دانشگاه علمی کاربردی جوادالائمه به ترتیب خانم مریم بی تقصیر با موضوع گردشکری الکترونیک/ خانم مهناز راسخی با موضوع موبایل توریسم و  اقای علی رضا احرامیان پور با موضوع کاربردRFID   در گردشگری به ارائه مقاله پرداختند.

گفتنی است گروه تعاونی پیشگامان به عنوان بزرگترین تعاونی فناوری اطلاعات کشور (IT)یکی از حامیان برگزاری این سمینار علمی  آموزشی بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا