فر ماندار خاتم با تقدیر از تلاش و کوشش کادر اداری با اشاره به اینکه پروژه انتخابات یکی از مهم ترین پروژه های که باید دراولویت امور کاری قرار بگیرد، خواستار لزوم توجه بیشتر و همت والاتر درزمینه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری شد .

به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا درخاتم "محمد علی شاه حسینی" در  جلسه توجیهی موضوعات مرتبط با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  که با حضور معاون فرمانداری، بخشدارمرکزی ، پرسنل فرمانداری  برگزار گردید ، مطالبی را در خصوص اهمیت این دوره از انتخابات و ضرورت همه دستگاه ها، ادارات و پرسنل در امر برگزاری انتخابات بیان نموده و تأکید کرد: پروژه انتخابات یکی از مهم ترین پروژه ها  که باید در اولویت امور کاری قرار گیرد.

فرماندار خاتم تصریح کرد: دشمنان در تلاشند که انتخابات ایران را کمرنگ نشان دهند در حالی که ملت بصیر ایران همانند گذشته از انقلاب، نظام و ولایت مطلقه پشتیبانی نموده و بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

شاه حسینی تأکید کرد: مسئولیت اصلی برگزاری انتخابات در شهرستان و بخش به عهده فرماندار و بخشداران بوده و تمامی ادارات، پرسنل وظیفه دارند در راستای اجرای امر برگزاری انتخابات همکاری و تلاش نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا