فرماندار شهرستان خاتم گفت : روابط عمومی باید با اطلاع رسانی صحیح ،دقیق و به هنگام زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم آورند.


به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا درخاتم "محمد علی شاه حسینی" فرماندار درجلسه روابط عمومی های شهرستان خاتم  با اشاره به اینکه  حضور  حداکثری مردم شهرستان خاتم  درانتخابات سال گذشته  ثابت کرد که مردم در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از تهدید ، تحریم و فشارهای اقتصادی استکبار جهانی هراسی به دل راه نداده و همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه می باشند گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با ایجاد فضای یأس وناامیدی ، بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند که اطلاع رسانی صحیح از فعالیت های و خدمات نظام و انقلاب به مردم می تواند این توطئه را خنثی نماید .

فرماندار خاتم  اظهار داشت : به فرموده مقام معظم رهبری ، روابط عمومی ها باید فعالانه در امر اطلاع رسانی خدمات دولت در عرصه های مختلف اهتمام ورزند و روح امید را در جامعه دمیده و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کنند .

وی تصریح کرد : مهمترین وظیفه همه مردم و مسئولین فراهم نمودن شرایط لازم جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات است و در این مسیر روابط عمومی های ادارات و ارگان ها نقش مهمی را بر عهده دارند .

شاه حسینی  از مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان خاتم خواست تا با برنامه ریزی مناسب ، فضا را برای ورود به انتخابات فراهم نموه و شرایط حضور حداکثری مردم را در این انتخابات سرنوشت ساز فراهم کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا