به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی سرپرست حوزه هنری استان یزد از تلاش های روابط عمومی این نهاد قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: سید ناصر امامی میبدی فعالیت های صورت گرفته در این مرکز را مرهون تلاش و همکاری کارشناسان واحدهای مختلف ، هنرمندان و روابط عمومی دانست و روند اطلاع رسانی رویدادهای فرهنگی و هنری استان و کشور به مخاطبان توسط روابط عمومی این نهاد را مطلوب ارزیابی کرد.
سرپرست حوزه هنری استان با بیان این که از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم یاد می شود افزود: روابط عمومی مغز متفکر، قلب تپنده، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای سازمان محسوب می شود.
امامی میبدی با بیان این که روابط عمومی هر سازمان می تواند با رعایت اصول حرفه ای این شغل حساس، با ایجاد فضای تعامل وهمدلی ، مردم داری، ارائه خدمات مناسب به مشتریان و اطلاع رسانی به موقع و صادقانه به مخاطبان، نقش اساسی در پیشبرد اهداف عالی سازمان ایفا کند.
وی به اهمیت انتخابات 24 خرداد ماه امسال اشاره و خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها نقش مهم و تأثیر گذاری در زمینه حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت ساز برعهده دارند.
این مسئول تعهد، مسئولیت پذیری ، تفاهم و تلاش برای برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان را از ویژگی های بارز یک مسئول روابط عمومی برشمرد و اظهارداشت: در دنیای امروز که عصر ارتباطات الکترونیک است، روابط عمومی ها مجبورند خود را به دانش روز و مهارت های ارتباطی نوین مجهز نموده و در جهت ارتقای بینش و نگرش جوامع به ویژه درعرصه های فرهنگی و هنری حرکت کنند.
وی با بیان این که روابط عمومی از نظر خلاقیت و زیبایی شناختی نوعی هنر محسوب می شود ادامه داد: روابط عمومی مجموعه ای از علم ، فن و هنر است و از آنجا که با افکارعمومی روبرو است برای موفقیت در آن باید برنامه ریزی کرد و آگاهانه قدم برداشت.
 در این دیدارغلامی مدیر روابط عمومی وعطارنیا مسئول سایت حوزه هنری یزد هم گزارشی از اقدامات و فعالیت های یک ساله این واحد ارائه کردند.
گفتنی است: درمدت حضورپنج ماهه امامی میبدی درحوزه هنری علاوه برتوجه به رشد و ارتقای روابط عمومی، پس از چند سال یک نشست خبری با اصحاب رسانه استان برگزار شد.
همچنین اولین نشست آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان درسال جاری، فروردین ماه به میزبانی حوزه هنری استان برگزار شد وسرپرست حوزه هنری در این نشست مبحثی تخصصی و کاربردی در زمینه روابط عمومی در قالب پاورپوینت ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا