نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پنج شنبه شب در تفت گفت: ما اگر می‌خواهیم کشور و اسلام بماند باید ببینیم مقام معظم رهبری(مدظله) چه می‌گویند، اگر از ایشان پیروی کردیم، قطعاً در تمام عرصه‌ها سر افراز و پیروز خواهیم بود.

صبح تفت :حجت الاسلام دکترمرتضی آقا تهرانی در مراسم اربعین ارتحال حجت الاسلام یحیی زاده نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: انسان اگر می‌خواهد در زندگی موفق باشد، باید بندگی و اطلاعت خدا کند و ببنید خدا از او چه می‌خواهد.

وی با بیان خاطره از حجت الاسلام یحیی زاده گفت: این یکشنبه‌ای که اسمش، یکشنبه سیاه در مجلس گذاشته شد، که رییس جمهور آمد و حرف هایی را زد و رییس مجلس هم جواب تندخویانه ای داد.

حاج آقای یحیی زاده در خاطراتشان بعد از آن اتفاق نوشته بودند: از خدا طلب مرگ می‌کنم، نمی‌خواهم باشم و دولتی و مجلسی را که این چنین کارهایی انجام می‌دهند، ببینم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما داریم  وارد عرصه انتخابات می‌شویم، آیا این سئوال را از خود کرده‌ایم که به چه کسی می‌خواهیم رای دهیم؟ آیا در این رای دادن خدا منظور است یا کس دیگری؟، اگر مشکلی هم مثل گرانی باشد، گرانی اصل است یا چیز دیگری؟

وی افزود: تمام زندگی ما امتحان الهی است اگر رای نمی‌دهیم امتحان می‌شویم، اگر رای می‌دهیم امتحان می‌شویم، خوب می‌گوییم امتحان می‌شویم واگر بد هم می‌گوییم امتحان می‌شویم.

آقا تهرانی با اشاره به حدیثی از امام نهم (ع) گفت: کسی که به کس دیگری گوش می‌دهد او را می‌پرستد، اگر آن زبان، زبان خدا باشد، آن کس که گوش می‌دهد، خدا را می‌پرستد واگر زبان شیطان باشد آن کس که گوش می‌دهد، شیطان را می‌پرستد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما باید کاری بکنیم که تا درآخرت وقتی نگاهمان به نامه اعمالمان افتاد بگوییم، ما مجاهد در راه دفاع از ولی فقیه زمانمان بودیم.

دبیرجبهه پایداری افزود:ما اگر می‌خواهیم کشور واسلام بماند باید ببینیم مقام معظم رهبری (مد ظله) چه می‌گویند، اگر از ایشان پیروی کردیم، قطعا در تمام عرصه‌ها سر افراز وپیروز خواهیم بود.

وی با بیان خاطره‌ای دیگر از حجت الاسلام یحیی زاده گفت: ایشان یک هفته قبل از اینکه به کما بروند، آمدند نزد من وگفتند: از یکی از وزیران شکایت کرده‌ام، می‌خواهم آن را در دستور کار قرار دهید، من گفتم می‌گذارم اما دلیل آن را جویا شدم، ایشان گفتند: در مناطق شمال در دامنه کوه‌هایی که برف باریده وبرای پیست اسکی استفاده می‌شده، قسمتی از زمین‌های دولتی آنجا به افرادی فروخته شده، من می‌خواهم ببینم پول فروش این زمین‌ها به کجا رفته است، این مسئله نه به تفت، نه میبد و نه یزد ربطی داشت.

گفتم: شما کجا، آنجا کجا؟، گفتند:  حق مردم در حال تضییع شدن است و من کوچک‌ترین وظیفه‌ام را این امر می‌دانم.

وی به عنوان آخرین خاطره ار حاج آقای یحیی زاده گفت : زمانی که مجلس به تمام نماینده ها یک ماشین می داد، ایشان نگرفت ومن بعد از اینکه متوجه شدم به ایشان گفتم چرا ماشین را نگرفتی؟  گفت: من هنوز یک موتور سیکلت دارم که راه می رود و کار من را راه می اندازد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا