امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: رهبری معیارهای فرد اصلح را تببین می‌کنند ومردم نیز باید براساس این معیارها فرد اصلح برای ریاست جمهوری را انتخاب کنند.

حجت الاسلام محمد رضا مدیح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تفت با بیان این که انقلاب اسلامی کشور، جمهوری است  گفت: جمهوری یعنی اینکه کشور با مشارکت همه مردم اداره شود.

وی خاطرنشان کرد : جمهوری اسلامی یعنی حضور مردم در انتخابات وتعیین نماینده خود در هر زمینه‌ای.

امام جمعه تفت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح،  یاد آور شد: رهبری معیارهای فرد اصلح  را تببین می‌کنند ومردم نیز باید براساس این معیارها فرد اصلح برای ریاست جمهوری را انتخاب کنند.

مدیح با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله) گفت: آنچه باید به عنوان راهبرد اساسی مورد نظر همه باشد، حضور حداکثری مردم است چرا که این حضور حداکثری قدرت نظام را بالا می‌برد ودشمن را به عقب می‌راند.

وی با اشاره به اینکه، گروهی می‌گویند ما به خاطر گرانی یا دلایل دیگر در انتخابات شرکت نمی‌کنیم، گفت: هرکس در انتخابات، این امرِسرنوشت ساز شرکت نکند، تمام ارزش‌های اسلامی وانقلابی را زیر پا گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام هشتم ونهم وولادت حضرت علی اصغر(ع) از تمام مردم خواست تا با معرفت تمام، مقام این عزیزان را درک کنند.

خطیب جمعه تفت ماه رجب را ماه بندگی وعبادت خدا دانست وافزود: ماه رجب ماه استغفار از درگاه خداوند است.

وی مهم‌ترین ویژگی ماه رجب را«ایام البیض»آن دانست و از تمام برادران وخواهران به ویژه جوانان خواست تا در این امر معنوی شرکت کنند.

مدیح در پایان، هفته ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشت و از مجموعه مخابرات تفت و کارمندان روابط عمومی‌های ادارات این شهرستان تشکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا