بازيگران و اهالي سينما با رد صلاحيت از حضور در انتخابات شوراي شهر بازماندند.در اين هفته حوزه هنري آثار شاخص خود را براي حضور در جشنواره كن معرفي و فيلم‌هاي سينمايي «خسته نباشيد» ساخته محسن قرايي و «حوض نقاشي» به كارگرداني مازيار ميري از محصولات حوزه هنري در سال 91 هستند كه در كنار «تاج محل» به كارگرداني دانش اقباشاوي در بازار كن به نمايش در مي‌آيند. 

همچنين فيلم «تاج محل» علاوه بر حضور در اين بازار، شهريورماه در سي و هفتمين جشنواره مونترال كانادا و در بخش مسابقه فيلم‌ هاي اول شركت مي‌كند. 
 
 

رد شدن صلاحيت يكي يكي هنرمندان در انتخابات شورا شهر اتفاق داغ اين هفته است كه تا كنون «امين زندگاني» و حتي «حبيب الله كاسه ساز» رد صلاحيت شدند. 
سرانجام فيلم سينمايي «گذشته» آخرين ساخته اصغر فرهادي و نامزد جشنواره فيلم كن 2013 با دريافت پروانه نمايش هفته آينده در سينماهاي ايران اكران مي‌شود. 
بنابراين گزارش بحث جنجالي خانه سينما همچنان ادامه دارد و با توجه به برگزاري جدي جلسات با هيات جديد به سرپرستي مهدي عظيمي ميرآبادي اعتراضات بسياري به سمت اين گروه است اما مير آبادي با اعلام پيگيري براي بازگشايي نسبت به معترضان برخورد جدي خواهد داشت.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا