دانشجویان" ولایت مدار" ، همیشه در صحنه آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یزد حضرت رقیه (س) ‌با برپایی گرد همایی  تحت عنوان مدافعان ولایت و هتک حرمت به مقدسات دین مبین اسلام بالاخص به مزار شریف حجربن عدی را محکوم نمودندو با ایراد سخنرانی توسط یکی از رو حانیون معزز حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای حرزاده مسئول نهاد دانشگاه آزاد اسلامی یزد با محکوم کردن این عمل قبیح عنوان نمودند دشمنان اسلام نمی توانند با این گونه رفتارها به اسلام ضربه بزنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه سال  92 به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و نامگذاری شده به ضرورت و وجوب حضور در صحنه انتخابات به ایرد سخنرانی پرداختند

این گرد همایی با بیانیه چند ماده ای و تکبیر و تأیید دانشجویان به پایان رسید.                     

بسم الله الرحمن الرحيم

ما دانشجویان دانشکده حضرت رقیه (س)  ضمن محکوم نمودن هتک حرمت وهابیون به حرم مطهر حجر بن عدی(ع) اظهار می داریم:

بار ديگر قلب مسلمانان ، داغدار مصيبتي ديگر شد. اين بار دست شياطين از آستين منحرفين و وهابيون آشوبگر در سوريه بيرون آمد.
متحجران جاهل با صحنه گرداني آمريكاي جنايتكار و اسرائيل غاصب، لكه ننگ ديگري در كارنامه خود به ثبت رساندند و با تخريب و اهانت به مرقد صحابي گرامي پيامبر(ص) حجربن عدي قلب مسلمانان جهان را جريحه دار نمودند.

بیش از 1400 سال از اسلام پاک نبوی می گذرد و در تمامی قرن ها و سال ها دشمنان اسلام  و شیعیان بیکار نبوده و سعی در تخریب شخصیت ها ی بزرگ حتی امامان داشتند، مگر نه اینکه بر قبر سید الشهدا آب بستند و زمین آن را شخم زدند ،

آیا به شخصیت پیامبر(ص) توهین نکردند، و لی با این کار آنان ، شخصیت این بزرگواران برای خیلی ها حتی غیر مسلمان هم شناخته تر شد حال امروزه دست به تخریب قبر صحابی پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) دست زدند و جنایتی دیگر بر دفتر سیاه و تاریک و پر از ننگ خود نگاشتند؛ به گمان خویش نبش قبر ایشان کردند ولی در واقع قبری و گودالی سرشار از نفرت کَنده اند ولی بدانند قبر تمامی امامان و بزرگان شیعه در واقع بر قلوب انسان ها و مسلمانان است، چگونه می توانند آن را تخریب کنند؟ هرگز نمی توانند.

امروز قبر شخصیتی را تخریب کردند که مدال شرف و شهادت و شهامت و پیشگامی دفاع از حق داشت.

اين اهانت ها فتنه‌اي قديمي است كه با هدايت آمريكا و اسراييل و بدست عده اي فريب خورده و جاهل صورت مي گيرد و گرچه اقدام جديدي نيست ولي هر بار قلب مسلمانان اعم از شيعه و سني را جريحه دار مي كند.
دانشگاه حضرت رقیه (س) اين جنايت بزرگ را محكوم نموده و اعلام مي دارد كه اينگونه اقدامات نشانه كينه توزي مستكبران و انحراف افكار عمومي جهان از جنايات آمريكا و اسراييل عليه مسلمانان، بويژه مردم مظلوم فلسطين، سوريه، بحرين و ديگر ممالك اسلامي است.
ما دانشگاهيان ضمن محكوميت اين اقدامات و دعا براي كوتاه شدن شر آمريكا و اسراييل از سر مردم مظلوم جهان، همگان را به هوشياري در مقابل اين توطئه ها و مسلمانان را به پايداري در مقابل اين توطئه ها دعوت مي كنيم. همچنين هشدار مي دهيم كه جامعه اسلامى هرگز كينه توزي هاي دشمنان و خيانت دست نشاندگان حاكم بر ممالك اسلامي را فراموش نخواهند كرد و در موعد مقرر خيانت پيشگان را به سزاي اعمالشان خواهد رساند.
مرگ بر امریکا -  مرگ بر اسرائیل -  مرگ بر صهیونیسم -  مرگ بر وهابی










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا