استاندار یزد اقدامات صورت گرفته در قالب شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان، را تحسین برانگیز دانست.

 به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد،"محمد رضا فلاح زاده" در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی آورده است:

پیشرفت و توسعه جوامع امروزین پیوندی ناگسستنی و عمیق با علم ارتباطات و مهارتها و فناوریهای مرتبط با این علم دارد. به گونه ای كه در این برهه از زمان -كه به عصر انفجار اطلاعات نامگذاری شده است- توسعه یك جامعه بدون بهره گیری از ابزار ارتباطات، تقریباً محال خواهد بود.

  یكی از ابزارهای مهم و كارآمد در علم ارتباطات، نهاد تأثیرگذار«روابط عمومی» است كه به عنوان عضو حیاتی پیكره یك سازمان، نقش خود را در قالب تسریع دهنده روند تحقق اهداف ترسیم شده برای آن سازمان به  اثبات می رساند. به بیان دیگر روابط عمومی با كاركردهای خاص خود از جمله اطلاع رسانی و تبلیغات، فرهنگ سازی ، نظر سنجی، آموزش و... ، علاوه بر انعكاس رویدادها به مخاطبان خود، مسائل و مشكلات موجود در جامعه هدف را به مسئولان یادآور می شود تا از این رهگذر مشكلات، برطرف شده و روحیه امید و تعالی در كالبد جامعه، بیش از پیش ساری و جاری گردد.نكته قابل توجه اینكه؛ مبارزه با تبلیغات منفی و مخرب ، شفاف سازی، در نظرگرفتن رضایت الهی و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی در انجام امور و رعایت آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) از ویژگیهای روابط عمومی مطلوب نظام مقدس جمهوری اسلامی است كه فعالان این عرصه باید تمام اهتمام خود را در این راستا به كار بندند.نباید از نظر دور داشت كه در كشورمان طی سالهای اخیر ، نگرش عمومی نسبت به مقوله روابط عمومی اصلاح شده و این نهاد مهم تا حدودی به  جایگاه خود نزدیك شده است. بحمدالله استان یزد نیز در این مدت شاهد شكوفایی و تعالی بیش از پیش در این عرصه بوده و اقدامات صورت گرفته در قالب شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان، تحسین برانگیز بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت27 اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، موفقیت روزافزون همه  فعالان و صاحب نظران این عرصه شریف را در راستای آرمانهای والای امام راحل عظیم الشأن(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا