یزدفردا:جانشین رئیس ستاد انتخابات استان یزد، خواستار تبیین صحیح مواضع رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص انتخابات بدون وارد شدن به مصادیق شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد، "مهدی تقوایی" روز چهارشنبه در جلسه كمیته بانوان ستاد انتخابات استان یزد، بر استفاده از همه ظرفیتها به ویژه ظرفیت عظیم صدا و سیما در راستای ایجاد فضای پرشور در انتخابات تاكید كرد.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح كرد: انتخابات شوراها نباید تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد، چراكه خیلی از مباحث فرهنگی و اجتماعی شهر و روستا، محصول برنامه ریزی شوراهاست.

 

تقوایی نقش آفرینی هرچه بیشتر بانوان در زمینه انتخابات و زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات شوراها را امری مهم و ضروری دانست و گفت: راه اندازی كمیته بانوان ستاد انتخابات،كار نو و ارزشمندی است.

 

مشاور استاندار و مدیركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز بر ضرورت نقش آفرینی بیشتر زنان در زمینه ایجاد فضای پرشور برای حضور حداكثری مردم در عرصه انتخابات تاكید كرد.

 

"مریم عبدالحسین زاده" یكی از اهداف تشكیل كمیته بانوان ستاد انتخابات را گسترش زمینه فعالیت بانوان در زمینه فضا سازی انتخابات عنوان كرد.

 

در این جلسه هر یك از اعضای كمیته بانوان به بیان دیدگاه ها و نكته نظرات خود در خصوص مسائل مختلف پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا