رییس ستاد انتخابات استان یزد طی ارتباط ویدئو کنفرانس با فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق ، در جریان آخرین وضعیت امور انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بافق قرار گرفت.

به گزارش كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، رئیس ستاد انتخابات استان یزد در این ارتباط ویدئو كنفرانسی اظهار داشت: در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده و از آنجا که انتخابات تجلی حماسه بزرگ ملت ایران است باید تمام تلاش ها در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات به کار گرفته شود.

"غلامحسین دشتی" با تاکید مجدد بر ضرورت هرچه باشكوه‌تر برگزار شدن انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان مظهر حماسه سیاسی ، عنوان کرد: هماهنگی، همدلی، وفاق و وحدت در استان لازمه برگزاری انتخابات باشکوه می باشد که خوشبختانه این نگاه دلسوزانه بر فضای شهرستان بافق حاکم است.

وی بر اتخاذ تدابیر لازم و ایجاد شرایط مناسب برای صیانت از آرای مردم تاکید کرد و ابراز داشت: مهمترین وظیفه مسوولان برگزاری انتخابات، برنامه ریزی و تلاش برای حفظ همدلی، آرامش و تقویت یکپارچگی جامعه است.

دشتی همچنین بر توجه ویژه به امر آموزش تاکید کرد و از فرماندار و اعضای ستاد انتخابات شهرستان بافق خواست با توجه جدی به امر آموزش  در رفع نواقص احتمالی تلاش كنند.

مستند سازی تمام مراحل انتخابات ، اختصاص و تامین نیروهای امنیتی ویژه شعب بررسی فضای شعب اخذ رای از جمله مواردی بود که معاون سیاسی امنیتی استاندار در این ویدئو کنفرانس مطرح کرد و خواستار اجرای دقیق آن از مسئولان ستاد انتخابات بافق شد.

مشاور استاندار و مسئول كمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات استان نیز در این جلسه گزارشی در خصوص فعالیت‌های كمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات استان یزد ارائه كرد.

"سید عبدالمجید قائم محمدی" گفت: تاكنون جلسات متعددی با ادارات در خصوص ساماندهی تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی به اقشار مردم و ... برگزار و تعامل مناسبی با رسانه‌های استان برقرار شده كه به خواست خدا به جلب مشاركت بالای مردم و خلق حماسه سیاسی منتج شود.

قائم محمدی هم چنین در خصوص پورتال انتخابات استان، بسته اطلاع رسانی انتخابات و فعالیت كمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرستانها گزارشی ارائه كرد.

"مهدی تقوایی" جانشین رییس ستاد انتخابات استان یزد هم در مورد روند ثبت نام، تایید صلاحیت و امور اجرایی انتخابات گزارشی ارائه كرد و وظایف كمیته‌های مختلف ستاد انتخابات را یادآور شد. 

 در ابتدای این ارتباط ویدئوكنفرانسی ، فرماندار بافق ضمن تشریح عملکرد ستاد انتخابات بافق گفت: اولین گام تشکیل ستاد و تسلیم احکام مسئولان کمیته های ستاد بود که انجام شد.

"مهدی خاوری" افزود : تشکیل جلسات مربوط به کمیته های تخصصی ستاد ، تشکیل هیاتهای اجرایی بخش ، شهر و ریاست جمهوری طبق برنامه زمانبندی شده ، بازدید از شعب اخذ رای ، ثبت نام از داوطلبان شورای اسلامی از جمله فعالیتهای این ستاد می باشد.رئیس هیات اجرایی بافق تاکید کرد: تقارن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اگر چه باعث ایجاد حجم اجرایی قابل توجهی است، با این حال، با توجه به تجربه موفقیت آمیز شهرستان بافق در امر برگزاری انتخابات مختلف ، انتخابات آتی، بدون نارسایی و با شکوه هر چه تمام برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا