یزدفردا"در این فاصله یکی از طرفداران مشایی که ظاهرا سردبیر روزنامه خورشید هم هست و با سایت ایرنا هم همکاری می کند بالای تریبون آمد و پشت به خبرنگاران به من گفت که حق نداری صحبت کنی! در حالیکه من هم مثل بقیه نامزدها حق صحبت داشتم...

 آخرین روز ثبت نام، ستاد انتخابات کشور شاهد حضور نیروهایی بود که به هر دلیلی خود را تا دقیقه نود نگه داشتند و بعد در انتخابات حاضر شدند. حضور همزمان هاشمی و مشایی در آخرین دقایق رأی گیری یکی از این اتفاقات بود که با حواشی خاص خود همراه بود. همراهی رئیس جمهور با مشایی به عنوان تبلیغ یکی از بزرگترین اشتباهاتی بود که با وجود توجیهات غیر قابل قبول رئیس جمهور (از قبیل گرفتن مرخصی و ...) بر هیچ عقل سلیمی پوشیده نیست. یکی از نامزدهای انتخاباتی پس از این ماجرا، در نشست خبری نسبت به این امر اعتراض می کند که با واکنش تند یکی از حاضرین مواجه می شود.

قدیری ابیانه ماجرا را اینگونه با خبرنگار فرهنگ نیوز مطرح کرد:

"من بعد از ثبت نام به سالن سخنرانی رفتم که مانند سایر نمایندگان سخنرانی کنم که دیدم مشایی و احمدی نژاد به آنجا آمده اند. خیلی تعجب کردم و تصمیم به اعتراض گرفتم. بعد از صحبتشان بالا رفتم و شروع به صحبت کردم و گفتم: اسنادم را درباره تخلفات مشایی به شورای نگهبان ارائه دادم و این کار آقای احمدی نژاد نشان داد که سفرهای استانی و همایش ها همه برای تبلیغ مشایی با بودجه بیت المال بوده است.

در این فاصله یکی از طرفداران مشایی که ظاهرا سردبیر روزنامه خورشید هم هست و با سایت ایرنا هم همکاری می کند بالای تریبون آمد و پشت به خبرنگاران به من گفت که حق نداری صحبت کنی! در حالیکه من هم مثل بقیه نامزدها حق صحبت داشتم. وقتی موفق به متوقف کردن صحبت من نشد، میکروفن ها را با دست به هم ریخت و بلندگو هم قطع شد. من هم شروع به صحبت کردن با صدای بلند کردم. با این وجود وزارت کشور هم دیگر اجازه صحبت به من نداد.

این حرکت باعث عصبانی شدن خبرنگاران شد. خبرنگاران اصرار کردند من ادامه دهم. درگیری فیزیکی با من صورت نگرفت اما ظاهرا بعد از رفتن من، درگیری بین خبرنگاران شده است"


ghAdiri.flv | دانلود فیلم

حضور احمدی نژاد در کنار مشایی در سفرها و همایش های مختلف از یک سو و رفتارهای اینچنینی هوادارنش همچون روز ثبت نام مشایی در ستاد انتخابات کشور از سویی دیگر زمینه را برای تصمیم گیری رأی دهندگان و شناخت عمیق تر نسبت به این جریان فراهم می کند. جریانی که هر روز میزان انحراف آن از اصول و ارزشهای دین مبین اسلام بر همگان روشن تر می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا