به نام خدا

به گزارش خبر نگار يزد فردا -گروه حوادث- استاد مراد علي ابوالقاسمي ديروز در حادثه رانندگي ،جاده خرانق به ديار دوست شتافت .در اين حادثه كه به خاطر سرعت اتومبيل پژو405 و واژگون شدن خودرو رخ داد فرزند 12 ساله ايشان نيز از دنيارفته و همسرشان نيز مجروح شده است .

استاد مراد علي ابوالقاسمي داراي مدرك فوق ليسانس تاريخ و از مدرسان مركز تربيت معلم يزد و اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي يزد از فعالان بسيجي در حالي مارا ترك كرد كه هنوز لحن دلنشين و تحليلهاي سياسي ايشان در جلسات بسيج در گوشمان نجوا مي كند و امروز دانشجومعلمان دانشگاه آزاد نگاهايشان بر در كلاس انتظار ورود ايشان را مي كشد اما بر خلاف ميلمان بايد گفت :


انا لله و انا اليه راجعون

خبر ارتحال فرهيخته اي عاشق و وارسته، مخلص و وفادار، پاكباز و سرافراز، ما را سخت متأسف و متأثر نمود.مرحوم           « مراد علي ابوالقاسمي» پس از عمري تلاش و خدمت در عرصه هاي مختلف علمي و فرهنگي سرانجام  كالبد خاكي را به اشتياق عالم افلاك شكست و به جانان پيوست.

او كه بي شك يكي از تأثير گذارترين اساتيدبسيجي عارف و گمنام بود رفت و به يارانش درس سادگي و صداقت و وفا و ارادت در انقلابي ماندن آموخت. اين حادثه غم انگيز را به بازماندگان و خانواده محترم ايشان تسليت عرض مي كنيم و غفران و رحمت واسعه الهي را براي آن فقيدسعيد  و فرزند نوجوانشان  مسألت مي نماييم. يادش گرامي و راهش پررهرو باد

بر آستان جانان گر سرتوان نهادن گلبانگ سربلندي بر آسمان توان زد

شايان ذكر است به دنبال درگذشت اين عزيز،مراسم تدفين ايشان فردا يكشنبه ساعت 5/7 صبح  ( خلدبرين ) برگزار مي شود

 
يزد فردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا