جباري: اگر عذرخواهي نكنند به پرسپوليس مي‌روم!

مجتبي جباري بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر مسوولان باشگاه استقلال از رفتارشان با من عذرخواهي نكنند، شايد به پرسپوليس بروم.!
مجتبي جباري پس از جلسه نيمه‌كاره روز پنج شنبه با مدير عامل باشگاه استقلال اظهار كرد: پنج شنبه در دو جلسه متفاوت شركت كردم، صبح ديروز به ديدار كاشاني مدير عامل پرسپوليس رفتم و در نشستي كه داشتيم هر دو طرف شرايطمان را مطرح كرديم. به دليل شناختي كه از كاشاني داشتم و از روي ادب به ديدار وي رفتم و به او گفتم كه انتخاب نخستم استقلال است، كاشاني نيز به من تاكيد كرد كه در درجه اول بايد تكليف مذاكرات من با باشگاه استقلال مشخص شود.

وي ادامه داد: بعد از ظهر روز گذشته نيز به باشگاه استقلال رفتم و در جلسه‌اي با حضور فتح الله زاده مدير عامل و منزوي و اميري - معاونان باشگاه استقلال - شركت كردم. آنها از من خواستند تا شرايطم را بيان كنم و من نيز بدقولي سال گذشته مسوولان اين تيم را يادآوري كردم و از آنجا كه هنوز 50 ميليون تومان از فصل گذشته طلبكار هستم خواهان پرداخت طلب خود شدم.

جباري گفت: پس از بيان اين مطلب فتح الله زاده من را به گروكشي متهم كرد و از من خواست جلسه را ترك كنم. با توجه به چنين برخوردي من شرمنده هواداران استقلال شدم و تصور مي كنم در صورتي كه اين روند ادامه پيدا كند، از آنجا كه پرسپوليسي‌ها شرايط بهتري را براي من فراهم مي‌كنند احتمال پرسپوليسي شدن من قوت گرفته است.

جباري در پايان گفت: تنها در صورتي كه طي دو، سه روز آينده مسوولان باشگاه استقلال از رفتارشان با من عذرخواهي كنند، حاضر به بازگشت هستم، در غير اين صورت به احتمال فراوان پرسپوليسي خواهم شد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا