منابع آگاه از توافق و همکاری غ-م مسئول جبهه عدالت و... در یزد با جبهه ی پایداری خبر می دهند .

به گزارش یزدفردا به نقل از سرویس سیاسی یزدنویس:منابع آگاه از توافق و همکاری غ...م.. مسئول جبهه عدالت و... در یزد با جبهه ی پایداری خبر می دهند .

گفتنی است جبهه ی پایداری متشکل از گروهی از اصولگرایان  که تحت نظارت آیت الله مصباح یزدی در انتخابات پیش رو از باقری لنکرانی و سعید جلیلی حمایت می کنند .

در ماه های اخیر جبهه ی پایداری انتقادات تندی را علیه قالیباف مطرح کرده و وی را به .... با افتتاح طرح های مختلف شهری در ایام نزدیک به انتخابات و همچنین سکوت در برابر فتنه و عدم ولایت ........ متهم می کند .

اما همکنون منابع آگاه از توافق غ-م که تا این لحظه مسئولیت جبهه ی پیشرفت و عدالت تشکل متبوع قالیباف در یزد را برعهده داشته است با جبهه ی پایداری خبر می دهند .

وعده های ........... !

شنیده شده قرار است در ازای همکاری آقای م  در انتخابات ریاست جمهوری با جبهه ی پایداری ، این جبهه در انتخابات میان دوره ای مجلس از وی برای تصدی نمایندگی مردم تفت و میبد و جانشینی مرحوم یحیی زاده حمایت کند .

گفتنی است سوالی که در اینجا به ذهن متواتر می شود این است که آقای م عضو به جامانده از ستاد محسن رضایی با کارنامه ای بسیار ضعیف در انتخابات 88 که ضعف عملکرد وی در ستاد قالیباف نیز باعث تشدید اختلافات در حوزه مدیریت این ستاد در یزد و به تعویق افتادن مکرر سفر قالیباف به یزد به دلیل عدم آمادگی این ستاد برای استقبال از وی شده است چه کمکی می تواند به جبهه ی پایداری کند ؟

همچنین در مقابل این سوال مطرح است که در حالی که ابهامات جدی و اساسی در مورد موفقیت جبهه ی پایداری برای کسب کرسی ریاست جمهوری ............ وجود دارد چگونه این جبهه برای فتح کرسی های آینده چون نمایندگی مجلس شورای اسلامی دور خیز کرده است ؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا