اسفندیار مشایی اعلام کرد که رییس جمهور امروز برای همراهی با من اولین بار در طول 8 سال ریاست جمهوری‌شان مرخصی بودند.

اسفندیار مشایی اعلام کرد که رییس جمهور امروز برای همراهی با من اولین بار در طول 8 سال ریاست جمهوری‌شان مرخصی بودند.

به گزارش اعتدال، مشاور رییس جمهور که عصر امروز به همراه رییس جمهور برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده بود، اعلام کرد که امروز رییس جمهور برای این‌که بتواند من را همراهی کند، برای اولین بار در طول 8 سال ریاست جمهوری‌شان در مرخصی بودند تا قانونا بتوانند در اینجا حضور داشته باشند و من صمیمانه از ایشان به خاطر این موضوع سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه "سلام بر بهار انسان‌ها و سلام بر خرم دوران‌ها"، ضمن خسته نباشید به خبرنگاران بخاطر پوشش اخبار مربوط به انتخابات خطاب به آنها اظهار کرد: از اینکه با تاخیر ثبت‌نام کردم و رنج بیشتری به شما تحمیل شد، عذرخواهی می‌کنم.

مشایی ادامه داد: خوشبخت و خرسند هستم که اکنون در کنار برادر بزرگ و عزیزم، فرزند رشید ملت ایران، رییس‌جمهور مردمی، انقلابی و سختکوش ایران آقای احمدی‌نژاد در محضر شما حضور دارم.

مشاور رییس‌جمهور افزود: گرچه قصد مزاحمت برای ایشان و دیگر دوستان در خارج از دولت و داخل دولت نداشتم، ولی دوستان لطف کردند و من را همراهی کردند و آقای رییس‌جمهور به خاطر محبتشان و همچنین به قول خودشان احساس مسئولیت‌شان به بنده افتخار دادند و ما را برای حضور در این امر خطیر همراهی کردند. ایشان برای اولین‌بار در طول هشت سال ریاست جمهوری که تلاش فراوانی نیز داشتند، امروز را در مرخصی هستند که قانونا بتوانند در اینجا حضور داشته باشند و من از ایشان صمیمانه متشکرم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا