شوراي اسلامي شهر يزد شورای اسلامی شهر یزد از علی کریمی جوان مخترع زارچي  تقدیر کرد 

 به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد با توجه به دعوت قبلی علی کریمی زارچی جوان مبتکر یزدی در سی و هشتمین جلسه شورا حضور یافت و مورد تقدیر قرار گرفت.

 براساس این گزارش علی کریمی زارچی دارای 20 عنوان مقام و فعالیت پژوهشي در عرصه های بین المللی و ملی است ، وتاكنون7 مقام بین المللی و 13 مقام ملی را کسب کرده است .

از مهمترین عناوین کسب شده : کسب مقام اول و جایزه بزرگترین نابغه مسابقات و نمایشگاه بین المللی اختراعات مجارستان در سال 2006 و دارنده مدال طلای نمایشگاه و مسابقات ابدعات، اختراعات و تکنولوژی های نوین ژنو 2005 ، پژوهشگر برتر دانشجوی در منطقه 4 دانشگاههای آزاد اسلامی در سال 84 می باشد. این گزارش حاکی است وی چهارده اختراع و پروژه تحقیقاتی دارد از جمله برچسب ضد زنگ زدگی ، استودیو سه بعدی ، سربند خواب آور، دستگاه هوشمند بهینه سازی آبیاری گیاهان ، سیستم اندازه گیری مقدار آبهای بخار شده ، سیستم امداد یار هوشمند ، پارکومتر الکترونیکی ، چراغ خطر سوم هوشمند و ......

 اعضاء شورای اسلامی شهر یزد با اهدا هديه و لوحي از افتخاراتی که این جوان یزدی برای دارالعباده به ارمغان آورده است تشکر و قدردانی کردند.

يزدفردا


 كريمي دانشجوي يزدي جايزه بزرگ‌ترين نابغه مسابقات بين‌المللي مجارستان را كسب كرد
تاریخ : شنبه 08 مهر 1385 - بعدازظهر 11:12




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا