به مناسبت هفته خوابگاهها مراسمی با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی یزد در خوابگاه حضرت رقیه خواهران دانشجو این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش یزد فردا: در ابتدای این مراسم دکتر سید علی المدرسی معاونت دانشجویی واحد یزد ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و همچنین هفته خوابگاهها و فرا رسیدن گرامیداشت هفته معلم و روز استاد را تبریک گفت .

وی افزود : خوشحالیم که فرصت دیگری فراهم شد تا در محیط فرهنگی خواهران و در جمع صمیمی دانشجویان حضور پیدا کنیم و زحمات و فعالیتهای شماها که توسط خودتان طراحی ، حمایت و با شور و نشاط شروع می شود و با استقبال مسئولین دانشگاه همراه است بتوانیم خدمتی هر چند کوچک بر ساحت شما تقدیم کنیم .

دکتر المدرسی ادامه داد : بحمد ا... توفیقات بسیار خوبی در واحد یزد داریم که این موفقیت ها نشانگر زحمات و تلاشهای یکایک شما دانشجویان است و چیزی نیست جزء توفیقات علمی که در عرصه های مختلف رقم می خورد از جمله پذیرش دانشگاه در مقطع ارشد ، حضور تیم رباتیک ، بتن و ... دانشگاه در مسابقات کشوری و جهانی و کسب رتبه های برتر ، موفقیتهای دانشگاه  در عرصه های تولید مقالات علمی و پژوهشی و همچنین بسیار خوشحالیم که پذیرش دوره دکتری در واحد ، رشد و شکوفایی در سالهای اخیر بسیار گسترش پیدادکرده و موجب آبرومندی و عزت دانشگاه بوده است .

معاونت دانشجویی واحد یزد در پایان سخنرانی گفت : امیدواریم تلاش شما در امر درس خواندن که در نهایت محصول خروجی دانشگاهست محقق شود و خداوند توفیق بدهد در این فضای علمی ، آموزشی خوب ، به تحصیل و کسب مدارج علمی بالا برسید و آنچه که برای ما مهم است تحصیل شما تا بتواند به بهترین شکل ممکن اتفاق بیافتد و وظیفه ما همین است .

در ادامه حجه الا سلام دکتر کمال خواجه پور رئیس دفتر فرهنگ اسلامی ، میلاد سراسر نور دخت پیامبر اکرم (ص) بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت و حضرت فاطمه را الگوی تمام زنان عالم دانست و با بیان احادیثی از ائمه اطهار (ع) ، به بیان ویژگی ها و ابعاد شخصیتی و زندگی آن حضرت از جمله خشوع ، عفاف و حجاب ، عصمت و پاکدامنی و ... اشاره کرد  و از دانشجویان خواهر و زنان جامعه خواست در راه و مسیر حضرت زهرا (س) حرکت کنند تا بتوانند راه سعادت و رسیدن به کمال را در پیش گیرند .

همچنین در این مراسم ، اجرای هنر نمایی گروه دستان بیداری (ناشنوایان ) یزد ، پخش کلیپ از هفته خوابگاهها ، افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی ، هنری و توانمندیهای دانشجویی ، اهداء جوایز به  ممتازین دانشجویان خوابگاه و پذیرایی از جمله برنامه  های دیگر این مراسم بود .

لازم به ذکر است بمناسبت هفته خوابگاهها مراسمی در خوابگاه یزدیان ویژه برادران دانشجو  ، همراه با جشن میلاد  کوثر آسمانی حضرت زهرا (س) ، افتتاحیه جشنواره  ورزشی ، فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات ورزشی درون خوابگاهی با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا