آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در خطبه های امروز نماز جمعه در سخنانی از برخی سایت ها که استنباط خود از خطبه های نماز جمعه را به عنوان خبر منتشر می کنند گلایه نمود.

اعظم السادات میرجلیلی == خبرنگار یزد فردا == امام جمعه یزد در خطبه های این هفته گفت: من در این هفته در مورد آموزش و پرورش زیاد صحبت نمی کنم چرا که موردی پیش آمد که تمام خطبه های هفته گذشته را مرور کردم و متاسفانه برخی سایت ها (نمی گوییم از روی شیطنت )فقط بخش هایی را از خطبه ها نقل می کنند که باید بیشتر دقت کنند تا باعث سوء تفاهم نشود .

 آیت الله محمد رضا ناصری درادامه ،ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) ،افزود: در تربیت و بالندگی یک نفر در جامعه ،زن و مادر نقش اساسی را دارد و تمام برنامه های یک شخص در جامعه الگو گرفته شده از تربیت خانوادگی است.

وی ادامه داد: زنان جامعه اسلامی باید با تاسی از زندگی حضرت زهرا (س) برای خانواده خود همچون الگویی تمام و کمال اسلامی با الگو گرفتن از فاطمه زهرا (س)  باعث سعادتمندی و  موفقیت خانواده خود باشند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت ایام شهادت استاد مطهری و روز معلم ، گفت: معلمان نیز همچون زنان نقش اساسی در تربیت یک جامعه بر اساس کمال الهی دارند و باید ضمن توجه به احکام اسلامی نسبت به تربیت نسل آینده جامعه اقدام کنند.

ناصری در بخش دیگری از خطبه های نماز ضمن توصیه نماز گزاران به تقوای الهی گفت: باید همواره در مسیر حرکت بسوی خداوند متعال حرکت نماییم چرا که خداوند ما را آفریده و نعمت های بی حساب خود را در اختیار ما قرار داده است.

امام جمعه یزد اظهار داشت : در نهایت همه به سوی معبود خواهیم رفت و لذا باید تمام اعمنال و رفتار و کردار ما بر اساس رضایت خداوند  و رسیدن به قرب الهی باشد و اگر انسان خداوند را دوست داشته باشد ،با خداوند متعال مخالفت نمی کند و همه کارهایش برای رضای خداوند متعال خواهد بود.

 

 

سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا