مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان استان یزد در اردکان آغاز شد

 رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان یزد گفت : این مسابقات با حضور 2500 نفر دانش آموز برگزیده شهرستان ها و مناطق استان به مدت 4 روز در اردکان برگزار می شود .
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، محمد حسین انتظاری افزود : این مسابقات در راستای افزایش سطح آگاهی ، رشد و شکوفائی بیشتر استعدادهای فرهنگی و هنری  دانش آموزان از طریق رقابت سالم و به منظور ایجاد انگیزه بیشتر در دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی ، همه ساله برگزار می شود .
انتظاری افزود : این جشنواره که در کانون امام خمینی (ره) اردکان آغاز و تا نهم اردیبهشت ادامه دارد ،  دانش آموزان برگزیده شهرستانهای استان  به تفکیک مقطع و جنسیت در رشته های قرآن و معارف اسلامی ، هنرهای تجسمی ، هنرهای دستی ، هنرهای آوائی ، هنرهای نمایشی ، فیلم کوتاه و رشته های ادبی با هم رقابت می کنند .
وی از معرفی نفرات برتر هر رشته به تفکیک مقطع و جنسیت به دبیرخانه کشوری جشنواره خبر داد و افزود : پس از برگزاری و داوری غیرحضوری برگزیدگان استان در دبیرخانه کشوری ، نفراتی که حائز حد نصاب امتیاز شوند به  جشنواره کشوری دانش آموزان سراسر کشور که تابستان امسال برگزار می شود راه  می یابند .
رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان به تجلیل از دانش آموزان برتر این جشنواره در پایان هر روز اشاره کرد و افزود : در مراسم اختتامیه به دانش آموزان اول تا سوم هر پایه و جنسیت ، لوح تقدیر و هدایائی اهدا می شود  .


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا