یزدفردا :حجت الاسلام حمیدرضا مطهریان عضوفعلی شورای شهر یزد و سیدحسن حسینی امروز با ثبت نام خود حضور خود در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر را قطعی کردند .

حجت الاسلام مطهریان که از موسسین وگردانندگان مهدقرآن یزد است سابقه یکدوره ریاست شورای اسلامی شهر در کارنامه خود را دارد و به عنوان یکی از چهره های فعال فرهنگی در زمینه فعالیت های قرآنی به شمار می آید .

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد عصر آخرین روز مهلت ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر یزد، با استعفا از سمت خود، برای ثبت نام به فرمانداری یزد مراجعه کرده بود به در گفتگو با خبرنگاریزدفردا  ورود خود به عرصه انتخابات را ناشی از اعتقادش به استفاده از نیروهای جوان در مسند شوراها اعلام کرد و گفت: بکارگیری نیروهای جوان و البته با تجربه تحولات عظیمی را ایجاد می کند.

 

وی که کارهای متنوع فرهنگی را در زمینه های مختلف در کارنامه خود دارد یزد را به جزیره ای ناشناخته تشبیه کرد که ظرفیت های گوناگونی دارد که پتانسیل معرفی به دنیا را دارد.

 

به عقیده حسینی  که فعالیت های فرهنگی اش در مدت کوتاه مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، تقدیر مسئولان شهر را به دنبال داشت، اگر با برنامه ریزی و به صورت جهادی کار شود، چهره شهر یزد باید طی دو سال کاملا دگرگون شود.

 

تبدیل عملکردی شهرداری یزد از یک نهاد خدماتی به نهادی اجتماعی و عمرانی از دیگر اعتقادات حسینی است چرا که به گفته وی مردم یزد نیازمند شهری هستند که در آن نشاط و شادی سالم وجود دارد.

 

حسینی افزود: درمدت فعالیت خود در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد تمام هم و غم خود را به گسترش فضای فرهنگی شهر اختصاص دادم و اکنون به توصیه برخی دوستان و در نهایت با مشورت با صاحب نظران تصمیم به ورود به عرصه انتخابات گرفتم.

 

وی ماندن یا نماندن خود در عرصه رقابت انتخاباتی را منوط به اتفاقات آینده دانست و گفت:اگر صاحب نظران و خرد جمعی به این نتیجه برسند که ماندن من در عرصه مفید است، رقابت خود را ادامه خواهم داد.

 

گفتنی است، وی عناوینی چون برگزیده جشنواره علی اکبر(ع) به عنوان فعال اجتماعی، دبیر شورای مشورتی طلاب نخبه استانداری، مدیراجرایی موسسه هنری آوای عرشیان و ایده پردازی در مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر را در کارنامه خود دارد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا