یزدفردا :جام بین الملل: روزنامه لندنی "الحیات" (alhayat) گزارش داد که "حسن رسولی" رئیس موسسه "باران" ابراز داشته که خواسته فراوانی در بین مردم و نخبگان از دعوت خاتمی رئیس جمهور سابق، به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده وجود دارد.

بنابراین گزارش حسن رسولی از زبان محمد خاتمی نقل کرده: «اگر رئیس جمهور شدن من باعث گسترش آرامش و استقرار در کشور و کاشت نهال امید به آینده در میان جوان ها می شود، به پیشنهاد شما نه نمی گویم .»

رسولی همچنین افزود: «ایشان در حال بررسی و تحلیل اوضاع کنونی کشور و عوامل موثر اجتماعی و دولتی، قبل از وارد شدن به کارزارانتخاباتی می باشند. »

رئیس موسسه باران همچنین ادعا کرد که نظرسنجی هایی که برخی از اصولگرایان ترتیب داده اند نشان می دهد که خاتمی از بین کاندیداهای دیگر محبوبیت مردمی بیشتری دارد.

الحیات می نویسد، از سوی دیگر برخی از زندانیان سیاسی به خاتمی نامه نوشته اند و از وی خواسته اند در صورت فراهم شدن شرایط با اعتماد به نفس وارد انتخابات شود و از شرط کردن آزادی زندانیان سیاسی برای نامزد شدن، چشم پوشی کند زیرا آینده مردم و کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است.

الحیات در ادامه می نویسد: در میان امضا کنندگان این نامه می توان به شخصیت های بازر اصلاح طلب از جمله مصطفی تاج زاده، عبدالله مومنی و عبدالفتاح سلطانی اشاره کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا