به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق ، “علی اصغر رنجبر” در جلسه انتخاب هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی روستا و بخش مرکزی شهرستان بافق که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان به منظور کم رنگ کردن میزان تمایل مردم برای شرکت در انتخابات، اظهار داشت: در این شرایط حساس، انجام وظایف محول شده به هیات اجرایی بخش مرکزی شهرستان به بهترین وجه ممکن، ضروری به نظر می رسد.
وی با اشاره به انتخاب معتمدین محلی برای حضور در هیات اجرایی گفت: این افراد بایستی از میان اشخاص متدین، متعهد، توانا به اجرای وظایف و دارای حسن شهرت در میان مردم انتخاب شوند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بافق گفت: در اجرای ماده ۳۳  تبصره یک قانون انتخابات، بخشدار موظف است ۳۰ نفر از معتمدین اقشار مختلف مردم از روستاهای محدوده بخش را انتخاب و به هیئت نظارت شهرستان معرفی کند که پس از تائید هیات نظارت از آنان دعوت بعمل می آید.
وی افزود: از بین این ۳۰ نفر معتمد، ۷ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.
گفتنی است در این جلسه حاضران پس از رای گیری، از میان ۳۰ کاندیدای معتمد هیات اجرایی، ۷ نفر را به عنوان عضو اصلی و پنج نفر را به عنوان عضو علی البدل انتخاب نمودند که به شرح ذیل می باشد :
اعضای اصلی : سید سعید حسینی – حجت الاسلام محمود قائمی – محمود دهقان – سید علیرضا حسینی – محمد رضا سالاری-محمد رضا رضایی پور – سید مجید علوی

اعضای علی البدل : جواد فلاح – عباس فتوحی – رضا ابراهیمی – علی اصغر نوری – سید احمد حسینی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا