به بهانه نزدیک شدن انتخابات شورا ها

ع-لطیفی:با آغاز عملیاتی شدن ستاد انتخابات استان یزد گمانه زنی ها در مورد اسامی نامزد ها بالا گرفته و هر روز گروه تازه و یا افراد تازه ای احساس تکلیف میکنند.

اما سوال اساسی اینجاست امروز شهر بادگیر ها به چه کسانی نیاز دارد؟ مردم چه میخواهند از این صندلی های خدمت؟ ویژگی های بارز صاحبان کرسی در شورا چه باید باشد؟

براستی که مردم ما جز خدمت ، خدمت و خدمت چیزی از این افراد نمی خواهند. شرایط فعلی اقتصادی ،  سیاسی و اجتماعی کشور فشار های عظیمی را بر دوش مردم و  نخبگان سیاسی وارد آورده تا انجا که دیدیم در انتخابات ریاست جمهوری و یا انتخابات شورای شهر خودمان چه تعداد بالایی از نخبگان سیاسی ،اجتماعی احساس تکلیف کردند . حال سوال اساسی اینجاست که این گروه از افراد به صحنه آمده نخبه اند یا تشنه ؟ مقصود از تشنه بودن این افراد  عظش قدرت است . قدرتی که این روز ها گروهی را از جریان اصلی انقلاب منحرف ساخته و باعث شده این روز ها با برگزاری مراسم های صد هزار نفری از شعار های انتخاباتی خود رو نمایی کنند . آن هایی که در پوستر های انتخاباتی شان ادعای فتح خیبر را دارند . ریزبینانه تر که به یزد بنگریم و به آخرین دوره خدمت دوستانمان در شورای اسلامی شهر در خواهیم یافت که به راستی گروهی از آنچه علت اصلی حضورشاندر این مسند است هزاران کیلومتر فاصله گرفته اند . در دوره گذشته توسعه اقتصادی صورت پذیرفت ولی برای عده ای از خواص و هزاران مثال دیگر نیز برای این انحرافات اساسی از مسیر اصلی اهداف از پیش تعیین شده شورای شهر میتوان آورد که دلیلی باشد بر اثبات این ادعا که ای کاش مسئولین شورا های اول و دوم هنوز بودند و صندلی های شورا به حضور آنان مزین بود لازم نیست یادآور شویم که آنان چگونه خود را با صدای رسا نوکر مردم میدانستند. باشد که در این دوره با تیزهوشی بیشتر در انتخاب نخبگان ونه تشنگان پویا تر از قبل گستره ای پهنه کویری را آباد کنیم   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا