بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم ربانی و نماینده دلسوز و مردمی حضرت حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده را به عموم مردم استان دارالعباده یزد تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال درجات رفیع اولیاء و انبیاء الهی را برای آن عالم وارسته مسئلت می نمایم.
حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده از روحانیون برجسته حوزه علمیه بود که برای انجام تکلیف و ادای دین خود پای در مسیر نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد گذاشت و در دوران تصدی خویش بر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی خدمات ارزشمند و ارزنده ای را برای مردم استان یزد و حتی کشور انجام داد.
وی شخصیتی منحصر به فرد در آموزش و تدریس علوم و دروس حوزوی داشت و علیرغم مشغله فکری و کار فراوان در تمام نقاط استان یزد به ویژه حوزه های علمیه حاضر و همگام با طلاب جوان به مباحثه می پرداخت.
خدمات آن عالم بزرگوار بر کسی پوشیده نبوده و نیست و امیدوارم همه مسئولان از منش و اخلاق سید جلال یحیی زاده درس معرفت / ساده زیستی / کار برای خدا و گام برداشتن در مسیر حل مشکلات امت اسلام را فرا بگیرند.
سرانجام سید جلال یحیی زاده در سن 53 سالگی بر اثر سکته مغزی به مدت یکماه در بستر بیماری افتاد و علیرغم تلاش های فراوان پزشکان و دعای خیر مردم استان دارالعباده یزد برای سلامتی و بهبودی آن عالم و نماینده شهیر، وی صبح دیروز روی در تیره تراب زد و چهره در نقاب خاک کشید روحش شاد و یادش گرامی باد.
                                                                  غلامعلی مدیح
                                                             دبیر جبهه پیشرفت و عدالت
                                                                      استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا