فرماندار خاتم گفت: درسالی که ازسوی رهبرمعظم انقلاب بعنوان حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی نامگذاری شده است مردم ایران اسلامی فرمایشات ایشان را سر لوحه برنامه های خود قرار داده و با شعور بالای سیاسی خود با حضور پرشور درصحنه انتخابات حماسه سیاسی دیگری را خلق و عزت و اقتدار نظام را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا خاتم  "محمد علی شاه حسینی"فرماندارخاتم در اولین جلسه شورای اداری سال 92 ضمن تبریک سال حماسه سیاسی و اقتصادی با بیان اینکه فصل الخطاب کار همه ادارات و نهادها همکاری و هماهنگی با هیئت های نظارت بر انتخابات است گفت:همه ادارات و نهادها خود را برای برگزاری انتخابات و در اختیار قرار دادن امکانات و نیرو برای هیئت های نظارت و اجرایی آماده کنند.

وی افزود:همه ما سرباز ولایت هستیم و در نظام جمهوری اسلامی حرف اول و آخر را رهبری می زنند بنابراین همگی باید دقت کنیم و از مسیر منحرف نشویم.

 شاه حسینی بابیان اینکه در آستانه انتخابات باید به مطالبه رهبری که همان حفظ وحدت بکوشیم خاطر نشان کرد:صیانت از آراء  مردم و حفظ سلامت انتخابات از دیگر خواسته های مقام معظم رهبری است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

فرماندار خاتم همچنین بر ضرورت تلاش به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا